|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 16:00:57 GMT 1
"se de fleste folk som bor i bjergene tilhører en stamme som har deres egen tro og hvordan de gør tingene og den stamme som tror du er en gud lever som krigere mens Assassino lever som noget helt andet" sagde alamut og rejste sig op og gik tættere på Kurohime og sagde "og hvor mange andre kvinder ved navn Kurohime som lever som krigere kender du og du kan kæmpe mod den tidligere leder men først hvad vil du have hvis du vinder over ham"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2011 16:20:56 GMT 1
Hun sagde ikke noget før hun regnede med at manden var helt færdig med at tale, for det lød stadig ikke logisk at nogen troede at hun var en gudinde. Hun rørte sig ikke ud af stedet da manden gik tættere på hende. "Ingen. Men lad mig så spørge dig dette.. hvis de virkelig tror at jeg er en gudinde, hvordan kan eller vil de så forbinde mig med sult og pest? Inden jeg får en overbevisende svar på dette, så er det fuldstændigt udlukket" sagde hun. Det varede kort før hun fortsatte "ikke noget specielt.. ikke noget normalt. Eh.. det får mig til at tænke på. Vil han da have noget hvis han vinder?"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 16:37:20 GMT 1
"De mener at når krig kommer der altid sult og efter sult pest er" sagde han og lagde armene over kors og sagde "han mener at man ikke skal kæmpe uden at vinderen får noget" han sagde det for at vide lidt mere om hendes personlighed for han mente at en persons personlighed havde en hvis betydning for den måde personen kæmpede på
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2011 16:57:17 GMT 1
"Logisk. Men hvad tror du så jeg er? Gudinde? Menneske? Eller måske noget helt tredje? spurgte hun for hun ville vide om han troede det samme eller noget andet. Hun tænkte over mandens ord. Normalt mener hun at man ikke behøver at sætte noget på højkant, da sejren i og for sig en slags præmie. Hun manglede heller ikke rigtig noget hun skulle bruge. "Jeg mangler ikke noget jeg skal bruge. Desuden er sejren noget som kun vinderen kan vinde. Jeg er jo ikke grådig. Men hvis det ikke er nok for ham.. hvad så med at jeg sætter én sølvmønt på højkant? For jeg tror ikke at han mangler våben" sagde hun.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 17:14:00 GMT 1
"Jeg tror ingen guder kun mestre så jeg tror du er en person fra en race som lever meget længe" sagde han og tog sin hjelm og maske på og sagde "er du klar til at kæmpe mod ham" og han vendte ryggen til hende og begyndte at gå langsomt væk som om han var på vej mod den person hun regnede med hun skulle kæmpe imod
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2011 17:29:18 GMT 1
Hun smilede for sig selv i et kort stykke tid og sagde så "Korrekt tænkt" hvis manden tog hans maske på. Hun lukkede øjnene og sagde så "om jeg er klar?" der gik et par få sekunder inden hun åbnede på for hendes øjne og svarede så "selvfølgelig er jeg det" Der gik nogle sekunder før hun selv gik, og fulgte efter manden, med tanken om at hun snart skulle kæmpe mod en. Hun var på en måde lidt glad for at der faktisk ikke var gået så lang tid før hun fandt frem til en der kunne føre hende til en stærk person som var fra Assassino.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 17:44:26 GMT 1
Der gik lidt før han sagde "så er vi der" og han sparkede bag ud efter hendes mave og sagde "en Assassino kan man aldrig se personen er en eller ej en kan være den rige handelsmand eller den fattige hjemløse det eneste du kan se det på dem er en lille ting på venstre arm" han havde hele tiden tal om sig selv
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2011 18:10:13 GMT 1
Hun var ikke forberedt på at manden rent faktisk ville angribe hende, så hun var ikke forberedt på at undvige eller slå igen så sparket ramte hende i maven. Men hun fattede hurtigt situationen og tog fat i hans ben mens hun med den anden hånd tog kniven frem igen og sigtede mod hans ben mens hun sagde "så du er altså manden? Men er det ikke et uforsigtigt angreb, nu hvor jeg let kan skære i dig? Måske skære i en sene så du ikke kan bruge dit den?" hun ville se hvad han ville gøre for at forhindre hende i at gøre det hun nu er i stand til at gøre. "Men... nu spørger jeg igen. Hvis du vil have at jeg vil kræve noget hvis jeg vinder.. hvad vil du så til gengæld have hvis jeg taber?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 18:20:39 GMT 1
Alamut grinede og sagde "ja det er rigtigt men hvis du gør det vil du få en hul i mavesækken og så vil jeg sige du ville nok have omkring 15 minutter tilbage af leve i og det går meget ud på hvad vil du have" han havde et særligt våben som sad lige ved hans fod som når han gjorde noget bestemt ved hans fod så ville der komme en lille kniv ud som kunne lave store skader på kroppen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2011 19:09:08 GMT 1
Hun fik hurtigt skubbet foden væk fra sig da manden fortalte at hun hurtigt kunne få et hul i mavesækken. Derefter fik hun skabt en afstand mellem dem. "Jeg har allerede sagt det et par gange. Jeg har også sagt at jeg ikke er grådig. Eller er du måske bange for at fortælle hvad du vil have hvis du vinder?" spurgte hun og smågrinede. Hun tog den anden kniv frem og stod klar til at angribe.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 19:22:55 GMT 1
Alamut smilede til kurohime og sagde "jeg vil ikke have noget" og han stillede sig klar til kamp uden at tage nogen våben frem og han sagde "men der må være noget så du vil have for ellers kan jeg ikke se en grund til at kæmpe" og holdte godt øje med hendes kropsbevægelser så han var klar til at gøre et mod angreb
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2011 19:40:51 GMT 1
"Vil ikke kæmpe medmindre modstanderen vil have noget hvis han eller hun vinder... men vil ikke selv kræve noget? Hvilket underlig tankegang... nærmest tåbelig måske" sagde hun. For hende lød det i hvert fald ikke logisk. Hun gik derefter til angreb mod ham og svang sin højre kniv mod sig og sagde "jeg behøver ikke en grund for at kæmpe. HØRER DU? om jeg så dør af det, så kæmper jeg" og hun grinede endda mens hun svang den anden mod ham. Jovist var det tåbeligt at angribe så frontalt, men ikke desto mere kunne hun også se hans kamp- og forsvars metoder an.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 19:54:05 GMT 1
Alamut gik tættere på hende så hendes knive ikke ville ramme ham og så det var arme der ramte hans skuldre som havde metal som beskyttede dem og han bukkede sig så han kom under hendes arme gik hurtigt bag hende og sagde "så har du ikke meget at leve for" og tog hende på røven det var kun for at gøre hende ukoncentreret så han kunne lave et afgørende angreb og ikke fordi han var interesseret i dem
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2011 20:12:22 GMT 1
Hun skulle lige til at stikke knivene ind i ham bagfra, men for sent da han bukkede sig og bevægede sig om bag hende. Hun skulle lige til at sige "jeg har ikke haft noget at leve for i lang tid" men fik det ikke sagt da manden til hendes overraskelse tog hende på røven. Hun var ikke begejstret for det, nærmere vred, og sparkede mod hans ene skinneben.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 10, 2011 20:26:06 GMT 1
Alamut grinede for hun havde gjort lige det han ville have hun skulle gøre og tog et skridt til siden men han blev stadig ramt af hendes spark og det gjorde lidt ondt men ikke nok til han ville bukke sig ned og han sagde drillende "nej jeg har ombestemte mig jeg vil parre mig med dig" og begyndte at løbe hurtigt rundt om hende og rørte hendes bryster og andre steder hvor de fleste kvinder ikke ville røres og han var ikke glad for det men efter som han ikke vidste hvad for en race hun var måtte han bruge den måde at kæmpe på
|
|