Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 12, 2011 17:08:57 GMT 1
Hun lagde sig ned på jorden og så op mod skyerne mens hun tog en dyb indånding. Hun rakte hendes ene hånd op så det for hende nærmest så ud som om at hun kunne røre ved skyerne og hendes øjne var halvt åbne. Alt imens manden talte. Da han var færdig, lod hun hendes hånd blive lidt slap og lyd den falde ned til jorden. "løbe frit? friløb? åh.. er det ikke sådan noget med akrobatik? spurgte hun.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 12, 2011 17:20:16 GMT 1
Alamut smilede og sagde "nogle akrobatik i det men det går ud på at kunne bevæge sig hurtigt fra et sted til et andet men tager du med eller ej jeg skal bruge et hurtigt svar for jeg har ikke hele dagen" og han rejste sig op og gik hen til sin hjelm og maske og tog dem på og så på kurohime
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 12, 2011 17:50:41 GMT 1
"Et svar på om jeg vil tage med eller ej? Har jeg ikke allerede sagt eller spurgt om at tage med dig? Ja, jeg tager med" sagde hun og rejste sig op. Hun bevægede hovedet lidt på skrå og spurgte så "hvorhen?" mens hun så lidt nysgerrigt på ham. Kun få sekunder efter kom i tanke om noget som han ikke havde fortalt hende og spurgte så "jeg har fortalt mit men kender ikke dit. Hvad hedder du?"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 12, 2011 18:46:14 GMT 1
Alamut grinede og sagde "det var på tid du spurgte mig om det jeg er alamut også kendt som Desert Ranger, Harlekin, Doctor, Hakunin og Akumetsu og du må selv bestemme hvad du vil kalde mig" og han rejste sig op og begyndte at gå og sagde "hvor Khans kan ride og flyve" han sagde det for at virke mystisk og så lod han også med at give hende et rigtigt svar
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 12, 2011 20:10:27 GMT 1
"Jeg tror at jeg bare nøjes med Alamut" sagde hun og begyndte også at gå, gå med ham. Hun regrederede ikke ikke da han svarede på hendes spørgsmål. Hun tog hætten halvt på og blev lidt mere alvorligt, men uden at man ikke rigtig kunne se det på hende.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 12, 2011 20:29:49 GMT 1
Alamut gik i et godt stykke tid han stoppede lige før skoven stoppet og bjergene begyndte og han sagde "så kan få første time i frit løb" og han vendte sig om og så på hende og gik hen til den største træ i deres nærhed og hoppede hurtigt fra gren til gren og stoppede ved toppen og råbte ned til hende "du skal komme her udelukkende med at bruge din krop"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 12, 2011 21:25:05 GMT 1
Jeg skal vise ham tænkte hun da han sagde at han ville give hende den første time i frit løb. Hun stod hvor hun stod og så på mens Alamut gik hen til det store træ og så hoppede op fra gren til gren. "Hvem tror du du taler til? En som bare har drevet den af i de sidste mange år?" råbte hun tilbage. Hun ville vise ham at hun godt kunne en ting eller to. Hun gik hen til det selvsamme træ og hoppede derfra selv opad til toppen men på en lidt anden måde, for at vise at hun godt kunne finde ud af det her. Trods alt havde hun gjort noget lignede lige før hun mødte manden. Hun nåede op til toppen og sagde så Nemt nok når man har haft mere end tusinds års tid til at træne" på vejen faldt hætten af så det hang bare igen som så mange andre gange.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 13, 2011 19:46:00 GMT 1
Alamut smilede bare over hun kunne det og sagde til hende da hun kom op til ham "hvor ville du have jeg skulle vide det men prøv at følge med" og han tog et skridt bagud så han faldt tre meter ned og greb fat i en anden gren og svingede et par gange frem og tilbage før han gav slip på den og gjorde det en par gange til før han landet på jorden
|
|