|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 20:58:35 GMT 1
legion havde drukket en del i de sidste mange år så der skulle en del før han blev fuld og han tog en tår af vinen og sagde "at krop er jeg magiker mere præcist end ritualer arbejder jeg med at job er jeg maler metal former og glædes dreng og hvis du ikke ved hvad det er vil jeg med glæde vise dig det" og han tog endnu en tår af det han så udforskende på hende han var småt tænke de to sammen og desværre kunne man også se det på hans shorts
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 21:03:37 GMT 1
Varmen som opstod i hans shorts af det pumpende blod som gjorde den gjorde sin fremtræden, lod hendes blik glide ned mod den med et grindende smil, hun pegede med glasset mod hans shorts. [green]"Skal jeg være smigret?"[/green] Spurgte hun og blinkede til ham, at skulle ligge med en trækkedreng var ikke lige noget hun kunne se sig selv gøre, men det kunne da ændre sig, men først ville hun da kende ham lidt. Nyoka kneppede ikke bare alt som lige fandt hende tiltrækkende, hun valgte nøje ud af mængden. Roligt tog hun et par sip mere af sin vin, hun havde blikket vendt mod hans øjne igen, hun var jo udfordrende påklædt lige nu da hendes kjole ikke var på hendes krop.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 21:14:09 GMT 1
Han så kort ned og sagde "ja du tilhører en meget lille gruppe af kvinder som ikke har haft brug for penge til at opnå det" han kunne faktisk miste 8 fingre og stadig have nok til det og tog endnu en tår af vinen og sagde "men hvad laver du når du ikke fortryller at det modsatte køn Nyoka" han var glad for hun ikke grinede af ham og blinkede til hende han var nysgerrig hvad hun lavede
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 21:24:33 GMT 1
Da han sagde dette, smilte hun stort, for det smigrede hende da en del, selvom han nu ikke havde overbevist hende om at han var god nok til hende. Men han kunne jo overraske, men den tanke måtte hun ligge til side for nu, hun ønskede jo en ven. Nyoka sukkede lidt, hun vidste jo ikke rigtig hvad hun skulle svare, overhovedet. [green]"Jamen dog. Når men, jeg laver ikke rigtig noget, leder efter bekendtskaber, et job og en mage."[/green] Lød det lettere charmerende fra hende, hun drak videre og endte med at tømme glasset. Med et smil rakte hun ham glasset som tegn på at hun ønskede mere, det smagte jo rimelig godt. Nyoka havde ikke nogen ide om hvilket job som passede hende, hun havde jo aldrig haft et og havde ikke de store interesser i den forstand.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 21:34:34 GMT 1
legion smilede og hældte mere vin i hendes glas og sagde charmerende "du kunne blive min model vi kunne blive rige og du har fået et bekendtskab nu men en mage så er spørgsmålet er det en fast eller en som skal kun bruges til at parre sig sammen med" han ville ikke have noget imod at gøre det sidste med hende men han var ikke helt sikker på han kunne holde det første og han tømte sit glas og hældte mere op i sit glas
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 21:38:47 GMT 1
Rige tvivlede hun på, men at være model, bare være i den samme stilling, være doven og tage den med ro mens han gjorde alt arbejdet, det lød jo meget godt. Dog mente hun ikke at det var passende for hende, så hun rystede på hovedet og drak lidt mere vin inden hun åbnede munden stille. [green]"Ellers tak, og jeg vil have en mage, en der er der for vores børn, altså en fast mage. Og jeg har meget store krav, nogle du ikke udfylder min kære."[/green] Lød det stille fra hende, hun ønskede ikke at såre ham, men han var jo en fri fugl og slet intet hun kunne bruge. Desuden ville den nye mand blive klanleder, han skulle være meget meget stærk og kunne beskytte bedre, hendes klan var for svag før, troede de kunne skjule sig, men det skulle være en gammel løgn at gøre den samme fejl igen.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 21:52:46 GMT 1
Han smilede og sagde "når 1 ud at tre er også godt ikke men hvad søger du så efter i en mage udover det du har sagt" han var lidt glad for hun afvist ham som mage eftersom ikke havde lyst til at være fast med en person resten af sit liv han ville helst have det sjovt og sagde "måske kunne jeg hjælpe dig med at finde den mage til dig" han blinkede frækt til hende
|
|
|
Post by nyoka on May 15, 2012 9:33:14 GMT 1
Der kom et stort grin fra hende som hun rystede på hovedet, at finde en mage skulle hun skam nok selv klare, det ville være forkert at få hjælp til sådan noget, for kun hun kunne bestemme hvad hun vil have i en mage. Nyoka drak lidt af sin vin og sukkede stille, hun havde det faktisk godt lige nu og nød sit selvskab, han morede hende. [green]"Det er personligt, så jeg vil helst ikke snakke om det Legion, men en ting er sikker, når jeg starter en ny klan, skal min mand være meget stærk."[/green] Sagde hun med et undskyldende smil, for hun kunne mærke på ham med sikkerhed at han ikke havde den fysiske styrke hun ledte efter. Hendes klan ville ikke blive blandet, hun ville få så mange børn at den nok skulle blive bemandet og som tidligere da klanen lavede, ville hvert barn som ikke blev en halbie, blive udvist eller drabt.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 15, 2012 9:53:54 GMT 1
Han grinede også han vidste godt at han ikke havde den med den største fysiske styrke men han havde noget andet som opvejet og sagde "ja kan jeg så ikke klare men jeg kan det her" og to sin malerpensel og brugte det sidste maling til at lave symboler på sin ene arm og lidt efter gik der en masse små figurer ud at hans taske de lignede rotter edderkopper og en enkelt slange alle sammen med samme lavet af det samme metal og tog en tår af sit glas og sagde "min lille hær af golem"
|
|
|
Post by nyoka on May 15, 2012 10:05:34 GMT 1
Det han lavede gjorde hende nu lidt nysgerrig, hun grinte dog da hun så de små figure, de var da lidt nuttede, hun så ikke rigtig for sig at de skulle være så stor en trussel igen. Nyoka sippede til sin vin og studerede det han kunne, for det var da meget flot på sin helt egen måde. [green]"Jeg tror ikke at de er så stor en trussel som en af os eller en varulv, vampyr og lidt flere. Men de er da meget søde."[/green] Kom det roligt fra hende, de var jo som levende pynt. Hun gad ikke ramse alle mulige væsner op, derfor havde hun sagt og lidt mere. Hendes slangeøjne studerede så tegnene på hans arm og så igen på hans små golems. Så drak hun lidt mere vin og gav sig til at studere omgivelserne igen.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 15, 2012 10:17:40 GMT 1
legion grinede og sagde "og det samme kunne jeg sige om dig" og så på omgivelserne igen de fleste som var døde af dem blev altid overrasket hvor ondt det gjorde at noget gravet sig ud at dem og samtidig ville de ikke stoppe før deres mål var død af de blev ødelagt eller han gav dem ordre til at stoppe og så var det ligemeget om han var død eller ej han tømte sit glas og lagde sig ned på ryggen og så op på himlen
|
|
|
Post by nyoka on May 15, 2012 10:33:21 GMT 1
Det han sagde tog hun som en fornærmelse, hendes greb ville kunne knuse det meste, en slange kunne jo nedkæmpe noget som var større end sig selv, så mon ikke også hun ville kunne klare sådan nogle latterlige små dukke. Hun sagde dog intet, fnyste bare og drak ud før hun rejste sig og gik hen til sin kjole for at trække den over hovedet, solen var blevet lidt for meget og hun ville være glad for lidt skygge. Et frodigt og udsprunget træ stod på anden side af floden, noget der tiltrak hende, fugtigt og i skygge, helt perfekt. Uden så meget som at sige noget, gik hun mod floden, trak sin kjole helt op og holdte godt fast på den og gik ned i vandet for at krydse floden. Da hun var kommet over den, lod hun kjolen falde igen og nød så en forårsvind kærtegne hende igen.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 15, 2012 10:46:31 GMT 1
Han rejste sig da hun fnyste og sagde undskyldende "undskyld hvis det lydt som en fornærmelse hvad det ikke var" og lavede hurtigt et par symboler så hans golems gik ind i hans taske og tog billede med og han satte proppen i flasken og tog sin taske op på ryggen og krydsede floden og sagde mens han bukkede undskyldende "kan du tilgive mig for mine ord"
|
|
|
Post by nyoka on May 15, 2012 11:12:26 GMT 1
Først så hun bare lidt overvejende på ham, inden hun nikkede roligt, der var jo ingen skade sket i den forstand, men en stærk kvinde var hun og stolt af sin race og svag var intet hun ønskede at blive kaldt. [green]"Det går jo nok."[/green] Havde hun bare sagt, hendes elegante bevægelser førte hende hen til det ønskede træ, her satte hun sig op af det og nød den fugtige luft af frodigheden på engen, samt den kølige skygge fra træets smukke krone som var vokset så flot i foråret.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 15, 2012 11:26:09 GMT 1
legion smilede igen og sagde "igen sidder du perfekt til et billede hvis det er i orden at male dig igen" han satte sig lidt væk fra hende så når han malede billede ville det være perfekt han vidste faktisk ikke hvor stærk hun var hun lignede en helt almindelig kvinde bare med slange hud og tunge faktisk troede han det var faktisk kun de ting som var slange ved hende og han tog en ny billedramme frem og sit maler udstyr
|
|