|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 17:40:11 GMT 1
legion blev ved med at massere hendes krop med den ene hånd og med den anden forsigtigt at kærtegne inde siden hendes ene ben og sagde "når så du har to forældre og mig som troede at du var lavet af en magiker som ønskede brændende en datter" og han prøvede forsigtigt at kysse hende på halsen
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 17:48:06 GMT 1
Det han gjorde fik hendes tunge til at vippe op og ned ivrigt, hun nød det rimelig meget og sukkede som tegn på det. Stille rystede hun på hovedet, hun havde forældre, de var døde, sammen med resten af klanen. Da han kyssede hendes hals, overvejede hun kraftigt at stoppe ham, da hun ikke ønskede at ødelægge venskabet, det var bare så dejligt. Så han gjorde det svært at sige nej. [green]"Mine forældre er faldet sammen med resten af min klan, nu er det min pligt at føre slægten videre. Jeg er en sjælden form for halbie."[/green] Hviskede hun stille, hendes øjne lukkede sig som hun forsat nød det han gjorde, men hendes sind skreg hun skulle stoppe ham før det endte galt.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 17:58:33 GMT 1
For ham ville det ikke betyde noget for deres venskab at de havde været sammen det var jo bare en leg for voksne og sagde "det gør mig ondt" begyndte at kysse hende på halsen og skubbede lidt op i hendes kjole og begyndte at kærtegne hendes bryster og hans kys bevæge sig langsomt op mod hendes mund
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 18:04:02 GMT 1
Hendes krop skreg efter mere jo, den ønskede det skulle forsætte, men Nyoka havde et stærkt sind som vandt, så hun lagde en hånd mod hans og stoppede hans kyssen. Det var utroligt dejligt, men det her gik bare ikke, hun ville ikke kunne gøre det her og stadig være hans ven. [green]"Jeg beklager Legion, men jeg kan altså ikke."[/green] Hviskede hun så med et trist blik i øjnene, for hendes krop ønskede det, han ønskede det og så var hendes sind lyserslukkeren. Nyoka sukkede opgivende, det var ufatteligt, hvorfor skulle det også hænge sådan sammen oppe i hendes hoved? Hun ville jo bare gerne have en ven, en rigtig ven.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 18:13:46 GMT 1
Han så overrasket på hende da hun skubbede ham tilbage men blev ved med at kærtegne hende og sagde "hvorfor ikke det er bare en leg bare for voksne lige som børn som leger healer bare mere tæt" og hans ene hånd bevægede sig ned til hendes skød og sagde "hvis du er bange for at blive med barn så tager jeg nåede så der ikke vil komme nogle børn ud at det"
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 18:23:43 GMT 1
At han blev ved gjorde det kun endnu svære for hende, hun sukkede blidt og tog en dyb vejrtrækning. Hendes blik blev en smugle alvorligt da han nævnte børn, hun rystede på hovedet. [green]"Det går ikke, vi ser alt for forskelligt på det kære."[/green] Sagde hun stille, for hun ville gerne hvis det ikke var fordi hun holdte af ham. Hvilket også var grunden til hun kaldte ham kære, for hun havde ham da lidt kært og så var det bare noget hun gjorde for at sætte et plaster på såret. Det var jo ikke fordi hun ville fornærme ham eller gøre ham ked af det, men hun ville ikke ødelægge det de var igang med at skabe. Et venskab.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 18:36:43 GMT 1
legion stoppede med at kærtegne hende og sagde "når så må det være sådan men næste gang du lægger dig op til det så stopper jeg ikke uanset hvad du siger" og kyssede hende på munden og hev hendes kjole ned på plads og lige da han rejste sig op ad sengen bankede det på døren og han åbnede den det var køkkenpigen med deres morgenmad og han sagde glad "du kommer som kaldt" hev hende ind så hun var ved at tabe bakken med morgenmaden og satte den på et legion natbord og han sagde "vi bruger lige badeværelset Nyoka" og han løftede køkkenpigen mens han kyssede hende og gik ud på badeværelset og de var lige ved at glemme at lukke døren
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 18:43:15 GMT 1
Det var lige før han faktisk formåede at gøre hende vred ved hans handlinger, hun rejset sig irriteret og kiggede mod dem som de gik ud på badeværelset. Så gik hun hen og smadrede bakken med maden inden hun stormede ud derfra i raseri, havde den mand ingen grænser?! Nyoka kunne ikke fordrage at han skulle kneppe rundt til højre og venstre hele tiden, hvordan blev deres venskab ikke hvis han blev sådan ved? Og hvad mente han egentlig med at hun lagde op til det, hun havde ikke lagt op til noget som helst! Hun endte med bare at storme op af bjerget i vrede, hun endte med at sætte sig ved en bæk og dyppe hovedet ned i, så både hår og noget af hendes kjole blev våd, her havde hun hovedet nede i rimelig lang tid da hun kunne holde vejret i længere tid end et menneske kunne.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 18:55:09 GMT 1
et par minutter efter Nyoka var gået kom køkkenpigen og legion ud at badeværelset og da han så bakken og sagde "er nødt til at gå for at finde min ven du lille" og tog sin taske og kyssede hende på kinden og løb ud at kroen og så lige hvor hun var på vej hen og løb efter hende en til han så hende have hovedet under vand så gik han roligt hen til hende og satte sig ved siden af hende mens han ventede på hun stak hovedet over vandet
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 19:02:27 GMT 1
Da han var der kunne hun mærke, så hun kastede håret tilbage på ryggen som nu gjorde mere af kjolen våd, hun så på ham med et skuffet og lidt vredt blik. Så rejste hun sig og gik videre i græsset der groede på bjergsiden, hun skar sig altid på stierne hvor små skarpe sten lå. Lige nu kunne hun slå et eller andet ihjel bare for at slippe for vreden, men holdte det i sig og gik bare. Han var for meget, hun endte med at kaste sig ned i græsset og ligge sig der i solen for at tørre. Var det ikke noget med han skulle af sted alligevel? Have noget mad, lidt mere af en eller anden tilfældig og så videre igen.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 19:29:13 GMT 1
Han rejste sig op og gik efter hende han og da hun lagde sig ned i græsset satte han sig ned ved siden af hende og sagde "den dag jeg mødte den kvinde jeg blev forelsket i prøvede jeg at få hende som kunde men hun ville ikke og da hun løb væk opdagede jeg en mærkelig følelse og jeg brugte en magisk kunst som næsten dræbte mig for at få fat på hende for at fortælle hende de følelser jeg havde og hun rede mig og jeg var væk i noget tid og hun fik os begge to til Infierno hvordan ved jeg ikke" han holdte en pause for at få vejret og man kunne lige se en lille tårer som ved at danne sig
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 19:41:39 GMT 1
Da han begyndte at fortælle om dette, blev hun irriteret, skulle hun have ondt af ham nu? Nyoka satte sig op i et hårdt ryk, hun så på ham med et hårdt blik. [green]"Ikke et ord mere, fortæl mig om det når jeg engang er god igen, for jeg kan ikke have ondt af dig lige nu, jeg er for vred! Mest af alt på mig selv!"[/green] Kom det hårdt fra hende, hun havde sine hænder knuget om noget græs, det var for ikke at slå ud efter ham i ren vrede. Han skulle ikke sidde der og tude og få det her til at handle om ham, for det var ikke tilfældet. Desuden var hun ligeglad med hvad hans undskyldning var for at kneppe alt i nærheden bare fordi hun var der! Hvis det var sådan, så kunne de jo alligevel ikke være venner og nej hun nægtede at ende nogen som helst steder med ham i seksuelle omgivelser.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 19:56:20 GMT 1
Han så på hende og sagde "det er jeg ikke ude efter jeg prøver bare at fortælle dig hvorfor gør som jeg nu med kvinder men hvis du ikke er interesseret i at høre så kan det være ligemeget men det gør mig ondt at du vred på dig selv så farvel for denne gang og hvis du har lyst til at besøge mig er jeg for det meste i kroen den hængte mand" og han rejste sig op og begyndte at gå mod Tortuga
//Out
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 20:08:15 GMT 1
Med et hårdt kast bagud tvang hun sig selv ned og ligge, hun havde ikke mere at sige, for hun endte med at fortryde det. Her lå hun rimelig længe med tanker løbende igennem hovedet og da hun var faldet ned, endte hun med at vende hjem til det tomme hjem. Der satte hun sig bare og stirrede i flere timer, ja måske endda en hel dag og nat, hun sukkede og begyndte at gøre rent i byen herefter, holde den ved lige. Nyoka brugte meget tid på dette, inden hun besluttede sig for at tage ud og prøve at gøre noget dumt.
//out
|
|