|
Post by nyoka on May 14, 2012 17:13:25 GMT 1
Varmen som kom fra den smukke forårssol, var noget der bare måtte nydes. Heden var et perfekt sted for en slange at boltre sig, men ligeså var engen, så hun havde krydset floden op til flere gange i løbet af dagen for at nyde det hele. Igen var hun fået på opdagelse, hendes by havde jo kun hende i og det gjorde hende frygtelig ensom, derfor, måtte hun ud og få ideer og måske et job. Nyoka lå og slangede sig på den indtørret jord, hendes smukke skin glinsede i solen da hun var våd efter svømmeturen fra engen. Mad havde hun fået, hun spiste kun omkring hver 4 dag, da hun mest var til store måltider. Solen bagte når man tænkte over at det kun var forår, eller måske ikke som sommersolen, men mere end hvad den plejede og havde gjort de sidste år. Hendes krop var beklædt af et sæt der kun lige skjulte hendes personlige dele, hun kunne godt lide at vise sit skin frem og var stolt af hvad hun var. Toppen havde ingen stropper, kun snørre på ryggen og var sort, ligeså var hendes små shorts sorte og sad tæt ind til hendes krop og formede hendes røv perfekt. Dog lå en lang grøn kjole ved hendes side som hun altid kunne tage på hvis hun følte varmen blev for meget, for kølige steder var nu det slanger fortrak, men en gang imellem var solen og varmen også fristende.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 17:33:42 GMT 1
legion gik han havde lige fuldført et arbejde for en god kunde som ville gerne have et par timer efter alene sammen i hendes hytte så han var på vej hjem til Tortuga han havde ikke så meget tøj på faktisk kun et par meget korte shorts en taske med hans udstyr og en meget slidt kappe på så man ikke kunne se at han ikke havde så meget på og han fik øje på en grøn kvinde som lå på en perfekt måde til et billede og løb næsten hen til hende og sagde lidt forpustet da han var tæt på hende "undskyld mig at jeg kommer og forstyrrer dem men de vil perfekt til et billede hvis det er i orden at male dem" og bukkede for hende
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 17:46:02 GMT 1
Da en forpustet mand vælger at dukke op, åbnede hun hendes ellers lukkede øjne og så lidt forvirret op på ham, det havde hun aldrig i sit liv troet at nogen ville spørger hende om, så hun grinte lidt. [green]"Det må De da gerne."[/green] Grinte hun og lukkede øjnene igen, hun lå faktisk rigtig godt her og slappede af i sit element og sin natur. De limegrønne øjne som havde set op mod ham havde en popil som en slange, meget smal, de var faktisk rimelig kønne og passede jo til hende. Det var ikke meget menneske som hun havde fået, kun formen af hendes krop var menneskets, indeni fungerede hun som en slange, hun havde også varmesynet til at spotte bytte, hendes tunge var som en slanges og hun skjulte på et par giftige hugtænder der kun kom frem når hun følte sig truet eller hun skulle spise.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 18:19:57 GMT 1
"Mange tak" sagde legion og satte sig ned på jorden og tog sin taske at og tog sin maler udstyr frem og en billedramme og begyndte at male hende og sagde lidt efter da han havde lavet de grundlæggende at kvindens omridse "har de prøvet at være model før" hun lå stille nok så de fleste malere og andre former for kunstnere ville dræbe for at få hende som model til deres kunst
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 18:29:01 GMT 1
Som hun lå der i sin helt egen possion som om hun var hel slange, hun nød solens varme som ikke var kogende men lige tilpas i forårets dejlige smukke vejr. Roligt trak hun på smilebåndet, han behøvede ikke takke, hun vidste slet ikke at hun var maleri matriale. Det blev spændende at se hvordan billedet blev og om han overhovedet var en god kunstner. [green]"Aldrig, det var grunden til at jeg måtte grine, jeg har aldrig set mig selv som model."[/green] Kom det roligt fra hende, hendes tunge kom kort ud og vippede hurtigt op og ned. Hun var en speciel oplevelse når man aldrig havde mødt noget som hende, for der fandtes ikke mange som hende og faktisk, var hun ret sikker på hun var den sidste af sin race, så at finde en mage hurtigt var vigtigt. Dog skulle denne mand være helt igennem perfekt, Nyoka var kræsen.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 18:44:53 GMT 1
legion smilede og sagde "hvis de overvejet at blive model kan jeg sige at alle store kunstnere vil gøre alt for at få dem til at arbejde for dem endda dræbe de andre kunstnere" for værd gang malerpensel rørte billede jo mere lignede det hende ud over størrelsen og han sagde "er der noget jeg kan gøre noget for dem for at ligge som model" han var faktisk færdig med at male hende men han ville lige blive færdig med hendes omgivelser før han vise hende den
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 19:06:30 GMT 1
Det lød overdrevet men hendes smukke skin måtte være sjældent og smukt på et lagred, hun rystede på hovedet, det var hun slet ikke interesseret i. Dog kunne det være sjovt at møde ham et par gange bare for at give ham inspiration, hun følte sig jo helt smuk sådan at blive malet. Hvad hun skulle have for at hun var model, intet, måske et flot portrætbilled til hus i byen hun havde bosat sig, det var det største der var, men husene der nede var heller ikke så store, det var jo lidt begrænset hvad man kunne bygge i grotter, skønt der faktisk var højt til stenloftet. [green]"Lad os bare sige jeg er din model, jeg vil helst ikke udstilles af flere, altså alt afgørende af hvor god du nu er."[/green] Sagde hun stille, som hun stadig lå med lukkede øjne og nød sit hvil, slanger var faktisk ikke specielt aktive, de holdte meget af at hvile. Specielt nu hvor det ikke var forfærdelig lang tid siden hun var blevet færdig med at fordøje sit sidste bytte. Først ville hun se maleriet inden hun ville have noget til gengæld.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 19:19:54 GMT 1
legion så næsten helt overrasket på hende med sit ene øje at hendes ord hun var hvad en kunstner perfekte model og pustede forsigtigt på billedet for det skulle tørre hurtigere det var en nøjagtig kopi af kvinden bare en smule mindre og sagde "hvis jeg selv skal sige det er jeg okay til det men de kan selv se" og vente billede så kvinden kunne se det og sagde "jeg synes billede skal hedde den grønne gudinde hvad siger de"
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 19:31:06 GMT 1
Som han var blevet færdig med billedet, satte hun sig op og så ham vendte det, hun fik et overrasket udtryk i ansigtet og nikkede så godkendende. Det var virkelig flot, det var sjældent hun så sig selv, så billedet overraskede hende også, så hun virkelig sådan ud nu? Så voksen hun var blevet, men stadig ung. [green]"Det er virkelig flot, utroligt flot faktisk."[/green] Lød det overrasket fra hende, som hun studerede det, måden hun sad på fik hendes ben til at ligne de var en lang hale. Det han sagde bagefter fik hende til at grine lidt og ryste på hovedet, hvor var det egentlig lidt typisk, han smigre en køn kvinde sådan. Roligt rejste hun sig og strakte sig så skinnet reflekterede med solens stråler, hun var faktisk dejlig glat at røre ved, noget der gjorde det svært at have tøj på som skulle sidde selv, så hun rettede lidt på sin top. [green]"Som De dog smigre mig, men det er Deres værk, kald det hvad De vil."[/green] Sagde hun roligt med et varmt smil, hun så stadig på maleriet, som så hun i et spejlbilled og betragtede sig selv længe inden hun lod blikket glide op mod ham som de limegrønne slangeøjne mødte hans blik.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 19:46:00 GMT 1
legion bukkede kort at hendes smiger og lagde billede på sin taske og satte sig ved siden af hende og sagde "jeg kunne også opkalde den efter modellen men jeg kender desværre ikke deres navn" og så hende i øjnene hun var meget tiltrækkende at udseende faktisk så meget så hvis hun var en kunde ville han give hende en gratis omgang og måske halv pris for alle andre gange
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 19:49:45 GMT 1
Et lille grin kom fra hende, var det ikke allerede det han havde gjort? På en måde........ Roligt satte hun sig selv, nu hvor han sad ned, hun smilte roligt til ham og lagde hovedet på skrå. Hvordan kunne man sige nej til at blive malet? Det var jo kun sjovt at se hvad der kunne komme ud af sådan noget. [green]"Nyoka Madu Nathair, og Deres den herre?"[/green] Lød det blidt fra hende, hendes tunge legede lidt igen foran hendes læber med det hurtige vippen op og ned. Det mørke hår hang løst ned over hendes smukke bare skuldre, hun sad som før, som blev hende ben et og lignede en hale, ja næsten som en havfrue normalt sad.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 20:03:00 GMT 1
"Mit navn er legion frøken Nathair Nyoka Madu Nathair et godt navn til et billede og en smuk kvinde vil de nyde et par glas vin sammen med en ydmyg kunstner" sagde han og tog to glas og en flaske fin vin det var en del af hans betaling for hans sidste kunde og han vidste at det var at rigtig god kvalitet og sagde "og så kan vi tale om hvad jeg skylder dem frøken Nathair"
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 20:27:11 GMT 1
Der kom et større smil på hendes læber af hans ord, hun nikkede bare enig, hun så lidt rundt, her var virkelig øde, noget som passede hende fint, så blev de ikke forstyrret. Nyoka bed sig i læben med sine normale tænder, hun følte sig jo ikke truet lige nu. Det ville være dumt at sige nej, for hun ønskede jo brændende et par venner og ham her var jo talentfuld. "Jamen det lyder jo yderst fristende Legion, så kunne vi jo blive dus." Sagde hun med et grinende smil, for det morede hende at finde en så venlig og imødekommende, det var ikke tit, for nogle blev jo direkte bange for hende. Nyoka var faktisk rigtig venlig og en rar kvinde, når bare man ikke blev dømt til at være hendes næste måltid. Hun var trods alt et rovdyr og følelser for sit bytte havde hun ikke, så en tilfældig ville have et problem med at møde hende, men Legion ville være sikker.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 14, 2012 20:43:03 GMT 1
"vi er halv dus eftersom jeg har ingen efternavn" sagde han og satte glassene på jorden så han kunne åbne flasken og lugtede nydende og hældte op i den ene glas og rakte den til Nyoka og sagde "en god årgang jeg ved det jeg arbejdede på den vingård hvor den blev lavet" han havde godt nok ikke havde været så meget med at lave vinene men mere i sengen sammen med hende som ejede den og ham faktisk hvis man ikke var så vandt til at drikke alkohol skulle der kun et par glas før man blev fuld af den
|
|
|
Post by nyoka on May 14, 2012 20:48:30 GMT 1
Da alkohol var en form for gift, havde det egentlig ingen virkning på hende da hun selv var ret giftig, så hun havde da drukket i de sidste 4-5 år. Da duften kom frem, smilte hun bare, hun tog glasset og smagte på den, nikkede godkendende, for den smagte nu fremragende. Nyoka så lidt intenst på ham, som studerede hun enhver lille detalje af hans krop. Gad vide hvad han var for en? [green]"Den smager dejligt. Hvad er du egentlig for en?"[/green] Spurgte hun blidt, inden hun drak lidt mere af vinen og lavede en lille nydende lyd. En mild vind gled hen over dem, hun sukkede som den kærtegnede hendes skin så dejligt og lukkede så de smukke slangeøjne igen.
|
|