|
Post by nyoka on May 19, 2012 20:26:16 GMT 1
Egentlig faldt det hende ikke ind at blive sådan, men hun havde jo heller ikke været tæt på nogen sådan rigtigt. Et kort suk kom fra hende, folk var jo forskellige og han var den han var, af en grund og sådan var det vel. Lige så vel at han kunne have været mad hvis hun ikke havde spist. Nyoka tog kluden fra sig, gjorde sig klar til natten og gik ind til sengen, her lagde hun sig under dynen og puttede indtil hun faldt i søvn, dog meget opmærksom på sine omgivelser, da hun aldrig kunne være helt tryg før hun var hjemme igen.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 19, 2012 21:34:12 GMT 1
Han sov ret tung i forhold til han ville gøre i Tortuga men stadig meget let og da solen stod op vågnede han mest at vane og gik ud i badeværelset og vaskede sig med og tog en anden par shorts på og gik ned for at se han måske kunne få morgenmad til Nyoka og ham selv men kromutter var ikke i køkkenet kun en køkkenpige ikke meget ældre end Nyoka og sagde spørgende "hvornår kan man få morgenmad" og køkkenpige vente sig og rødmede at se at han ikke havde så meget tøj på og sagde "om et pa par timer hr men det kommer til a at koste 10 mønter" og han gik tæ tættere på køkkenpigen og sagde "måske kunne vi finde ud af noget"
|
|
|
Post by nyoka on May 20, 2012 7:43:46 GMT 1
Det var meget sødt af ham at gå efter mad, men hun spiste ikke før om et ´par dage og så spiste hun også meget til at kunne holde sig i flere dage igen. Men hvordan skulle han da også kunne vide det? Da hun vågnede, vred hun sin vred og rejste sig imens hun strækkede sig lang og slank som hun var, herefter trak hun kjolen over hovedet og glattede den ud så den sad godt. Herefter gik hun ned i kroen, hun så lidt efter Legion og så ham stå og sælge sig selv igen, hun rystede på hovedet og endte med at gå udenfor for at få lidt frisk luft.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 20, 2012 13:30:12 GMT 1
køkkenpigen og legion kom ud at en lille lager med med alle mulige småting i mens de rattet på deres tøj og køkkenpigen var meget rød i hovedet og han kyssede hende på kinden og sagde "hvornår kan jeg hente morgenmad" og hun sagde en smule stille hvad for et værelse bor du i så kan jeg komme op med det" og fortalte hende hvad for et værelse boet i og gik uden for at få luft og så Nyoka og sagde "godmorgen Nyoka"
|
|
|
Post by nyoka on May 20, 2012 13:59:17 GMT 1
Da han kom ud så hun på ham med et lille smil. [green]"Godmorgen Legion."[/green] Kom det stille fra hende, hun gav ham et morgenkram og gav så slip igen, hun smilte et lidt større smil nu og strakte sig så lidt igen. Hvad dagen i dag ville byde på vidste hun ikke, men da en ung mand gik forbi dem i bar overkrop og med et selvsikkert smil mærkede Nyoka hendes trang til at finde en mage. Da han var forsvundet, så hun på Legion med et drillende blik. [green]"Når, hvad er dine planer for i dag?"[/green] Spurgte hun så, for selv skulle hun ikke rigtig noget og de kunne jo måske lære lidt mere om hinanden, for så meget vidste de jo ikke, eller hun vidste jo en del om ham faktisk.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 20, 2012 16:12:42 GMT 1
Han smilede frækt til hende da hun så efter en mand og sagde "jeg er desværre nødt til at komme tilbage til Tortuga i dag men jeg kan udskyde det til efter morgenmaden hvis du ikke får for travlt med at se den mand vil blive en god mage" og blinkede drillende men var klar til at hun ville slå ham
|
|
|
Post by nyoka on May 20, 2012 16:34:21 GMT 1
Et grin kom fra hende som hun rystede på hovedet. [green]"Han var jo knapt en mand, alt alt for svag."[/green] Kom det så fra hende, hun blinkede til ham og rettede sin krop lidt inden hun gik ind på kroen igen. Her gik hun op mod værelset, dog ret sikker på at han fulgte med. Hendes slangeøjne holdte øje med manden der kiggede efter hende som hun gik, han skulle til at rejse sig og følge med, men havde set hende i selvskab med Legion og satte sig derfor ned igen lidt skuffet. Nyoka satte sig ned på sin seng med et varmt smil på læberne, den her kro var nu hendes favorit, dejligt stille.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 20, 2012 19:22:13 GMT 1
legion grinede kort at hendes ord og fulgte efter hende og blinkede drillende til manden og sagde "bedre held næste gang" han sagde det kun for at drille manden og lukkede døren ind til deres værelse og sagde drillende "når hvad skal vi så lave mens vi venter på vores morgenmad min kære veninde"
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 14:17:57 GMT 1
Egentlig fik hun lyst til at drille ham, så hun rejste sig, gik helt hen til ham og stilte sig helt op af ham, inden hun lod sin ene arm slange sig om hans hals som hun tog blidt fat i mens hun kiggede intenst på ham. Så lænte hun sit hoved frem mod hans lod sit slangetunge komme kort ud og vippe frem og tilbage hurtigt. [green]"Vores morgenmad? Jeg spiser ikke det samme som dig min kære ven."[/green] Hviskede hun med sin sensuelle stemme og smilte lusket, inden hun gav slip og gik lidt væk fra ham igen med svingende hofter.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 14:37:56 GMT 1
Han smilede frækt til hende da hun stilte sig helt op af ham og sagde "og mig som måtte arbejde hårdt for at få penge til det" og han smilede kort da hun gik væk fra ham gik han helt tæt på hende og lagde sine arme om hende og hun ville uden problemer gætte hvad han tænkte på og sagde i en fræk tone "men så kan vi jo lære hinanden bedre mens vi venter på min morgenmad"
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 14:52:56 GMT 1
At han kom tæt på gjorde hende intet, det fik hende blot til at smile. Egentlig var det jo lige det hun ønskede, at lære ham af kende. Desuden ville hun gerne dele sin historie, sin klans ritualer, dele det hele med nogen. Nyoka gled ned af ham, ud af hans greb og satte sig i sengen med fødderne oppe og hovedgæret i ryggen. [green]"Jeg spørger først...... Hvor gammel er du?"[/green] Det var tydeligt at høre på hende hun var glad for at få en ven. Selvom han nok havde andre ting i tankerne.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 16:37:00 GMT 1
Han kunne ikke lade være med at grine kort at hendes lille flugt og sagde "26 27 måske mere eller mindre jeg har aldrig fået at vide hvad for en dag jeg blev født" og gik hen til sengen og satte sig ved hendes fødder og begyndte at massere dem for at få hende til at slappe af og sagde "så er det min tur har du nogensinde været sammen med en mand eller kvinde"
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 17:16:32 GMT 1
Det var vel hans domæne, så det var klart at han ville vide noget om dette, det kunne da ikke komme bag på nogen. Hans massage fik hende til at smile og sukke lidt, det var nu skønt at blive opvartet lidt. Roligt nikkede hun til hans spørgsmål. [green]"Begge dele."[/green] Lød det så fra hende med et frækt smil, for hun havde da prøvet en kvinde en gang, dog foretrak hun mænd, men det havde været spændende at prøve. Og det kunne da bestemt være det skulle udforskes igen, men hun var mere kræsen i kvinder end hun var i mænd, hvilket sagde en del! [green]"Har du nogensinde været forelsket?"[/green] Spurgte hun så nysgerrigt, for gad vide om han overhovedet kunne føle den slags kærlighed.
|
|
|
Post by Shodo-pan on May 21, 2012 17:27:32 GMT 1
Hans smil forsvandt med et trylleslag og sagde "ja en enkelt gang den første person som fik mig helt glad" og begyndte med det samme at massere hendes ben mens han var meget tæt på hendes krop og sagde "har du nogensinde været forelsket min lille grønne slange" og han flyttede langsomt sin massage længere op ad hendes krop
|
|
|
Post by nyoka on May 21, 2012 17:33:03 GMT 1
At hans smil forsvandt fortalte hende at det gjorde ondt på ham, han havde haft brændt sig på kærligheden. Selv ville hun ikke mene hun havde været forelsket, det handlede mest om dyriske lyster og det at finde en mage. Hans massage gjorde hende som smør, det var dejligt og hun sukkede flere gange afslappet af hans behandling af hendes skin som var dejlig glat. [green]"Jeg tror faktisk ikke engang jeg ved hvad følelsen vil sige, jeg handler mest af lyster. Men jeg så da kærligheden mellem mine forældre."[/green] Kom det stille fra hende som hun blinkede til ham, men syntes han begyndte at blive rigeligt nærgående, selvom det nu faktisk var ret dejligt.
|
|