|
Post by efrantis on Apr 12, 2015 11:53:40 GMT 1
efrantis lagde mærke til at hun lagde hovedet lidt tilbage da han nussede hende ved nakken det var nemt og se hun nød det og det var nu også rart for ham at have en og være tæt ved igen noget han havde savnet i mange år men ikke kunne komme til da hans frygt for kvinder havde stoppet ham så mange gange
han kikkede hoshi i øjnene og snakkede igen "jeg er overrasket over du ikke har flere mænd hængene over dig med det ansigt må du da være forfærdelig populær der ude" sagde han med et lidt komisk smil mens han bare fortsatte nu med at massere hoshi langs halsen og hendes skuldre så hun kunne være klar til at fortsætte sit arbejde med en afslappet krop
han begyndte nu og tænke tilbage på de gange han selv havde haft en pige i livet noget der desværre ikke var gået efter planen særlig tit og besluttede sig for aldrig at der skulle ske noget mod nogen som helst andre i hans nærvær men han var stadig nervøs for at hive en uskyldig pige han lige havde mødt ind i hans verden af fare
han sagde dog ikke noget men det var tydeligt han havde en del og tænke på
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 14, 2015 13:19:50 GMT 1
hun mærkede hans massage igeennem hele kroppen. hun nød det. da han talte så hun op på ham med et smil. da han så talte om at ha mænd hængene over sig så hun kort væk for så at se på ham igen. "det kan man på en måde side jeg har haft" hun ville gerne fortælle ham det der ar sket men var bange for han ville finde det ulækkert så at være ved hende og hun kunne rigtig godt lig at snakke med ham. mon han ville stikke af fra hende vis hun fortalte om sin fortid til ham?
|
|
|
Post by efrantis on Apr 14, 2015 13:43:46 GMT 1
efran smilte da hun snakkede til ham mens han bare fortsatte med at massere hende inden han selv talte igen "du virker anstrengt det kan jeg mærke " sagde han roligt "er der noget du er nervøs for ? " spurgte han hende roligt og kikkede på hendes øjne da hun kikkede op mod ham "bare rolig du behøver ikk sige noget men jeg har selv været igenem en del så hvis der er noget du vil tale om gør du det bare jeg lytter gerne" sagde han i sin rolige lave stemme igen inden han selv gav hende et hurtigt kys på kinden mens han fortsatte med massagen
han blev dog lidt rød da han ikke var van til og være sådan men han kunne bare ikke hjælpe det hun var så sød han måtte da hjælpe og hvis hun havde haft så store problemer med mænd før var det da på tide og vise de ikk alle var sådan
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 14, 2015 13:52:26 GMT 1
Hoshi vendte sig om så han ikke kunne massere hende mere. hun så på ham og lagde sig ind til ham og rystede. ikke fordi hun frøs men fordi hun hadede sin fortid og det mænd havde gjort ved hende. "jeg... jeg har været misbrugt af mange forskellige mænd. jeg har været slave og pga mit udseende synes de om min krop men var ligeglad med de ødelagde mig." hun lukkede øjnene og knyttede hænderne og forsatte. "det er også derfor jeg er blevet vagt og træner konstant. jeg vil ikke ha det sker for nogle andre af min race, bare fordi folk ser os som svage fordi vi ikke kan lave besvægelser, angribe med lynhurtighed som vampyre eller forvandle os til en ulv som en lycan." sagde hun og åbnede øjnene igen og så ned mod vandet.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 14, 2015 14:10:01 GMT 1
efran åbnede armene roligt da hun vendte sig og lagde sig ind til ham og han begyndte og lytte roligt til hende da hun fortalte om hvad der var sket da hun talte om at have været slave begyndte han og knytte hænderne sammen selvom han ikk selv lagde mærke til det men dette var mest i vrede over hvordan nogen var overfor andre
da hun havde fortalt sin historie om hvordan hendes fortid havde været lagde han bare en hånd på hendes hoved og nussede hende kort for at gøre hende tryg igen og løftede hendes hoved op til sig selv hvorefter han med et smil begyndte og tale til hende "bare rolig sådan skal du eller nogen af din race aldrig have det igen bare rolig " han lukkede sit øje og gav et stort smil til hende "som jeg sagde før vi hjælper hinanden og du kan altid kalde på mig hvis den er gal"
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 14, 2015 14:15:16 GMT 1
hun så på ham da han løftede hendes hoved. hun følte sig faktisk meget tryg hos ham lige nu. hun lyttede til ham og smilte venligt. "det er jeg glad for du siger. vil ikke ha at andre skal udsættes for slave livet." hun så på ham da han gav hende et stort smil. hun kunne nu godt lig hans smil. hun lagde hovedet ind til ham igen men denne gang helt rolig og glad. hun lukkede øjnene og spandt for at vise hun var glad. "jeg er glad for at ha mødt dig Efrantis. der er ikke mange som tilbyder at hjælpe en som mig."
|
|
|
Post by efrantis on Apr 14, 2015 14:33:31 GMT 1
efran lod hoshi ligge sig ind til ham igen nu havde han vænnet sig ret godt til hende "jeg er også glad for at have mødt dig " sagde han med et smil og undrede sig egentlig over hendes svar "det forstår jeg ellers ikke du ser da i det mindste sød ud i modsætning til det her" sagde han roligt og kikkede på sig selv igen dog uden og ændre sig han havde engang for meget lang tid siden set halbier men så lang tid siden han ikke kan huske det
og hvis bare halvdelen af dem var som hende virkede det som en rar race efran rakte en hånd ned i posen ved siden af ham og trak en klar gennemsigtig sten op af den stenen var stor nok til og kunne ligge i hans hånd og var en smule mindre end hoshis hånd da hun selv havde mindre hænder en ham
han kikkede kort på stenen og trak så den ene side af sin jakke væk hvorefter han ændrede sin ene finger til en drageklo og skar et lille ar oven i det ar han havde lavet for noget tid siden som løfte og dryppede noget af blodet der kom frem på stenen dette fik stenen til at ændre sig fra en klar farve til blodrød som en rubin han pustede kort på den hvorefter den begyndte at gløde svagt han rakte stenen ud til hoshi og talte igen "tag den her sku du nogensinde få brug for min hjælp skal du bare ønske det ved stenen og jeg vil vide det mit blod er i stenen så den er forbundet med mig"
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 14, 2015 14:43:20 GMT 1
Hoshi forstod det hellere ikke helt hun prøvede jo at være sød men hun havde jo den tro at når maænd så på hende så de bare store bruster og langt hår, alsår en kvinde, og ville kun ha hende for udseendet. hun var måske også lidt skræmmende når man så hende træne med sværd. hun så på ham og forstod ikke hvorfor han ville ha at han var skræmmende. hun synes nu ikke han var skræmmende på nogle måder. hun så han tog en sten op og så roligt på imens han skar i sig selv og derefter dyppede blodet på stenen og den blev rubin rød. hun så til med store nysgerige øjne. hun så op på ham da han rakte hende den. hun så på stenen og tog imod den roligt. hun knuede den ind til sit hjerte og smilte til ham. "det vil jeg huske. jeg vil altid ha den med mig også på arbejde." hun smilte varmt og glad og nussede sit hoved op af hans brystkasse for at vise hun var glad for ham og for på en måde at makere sig på ham som katte jo gjorde. men mest for at hun ville kunne dufte sig frem til ham vis hun skulle møde ham engang igen.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 14, 2015 14:54:54 GMT 1
efran kikkede på hoshi igen da han havde talt og var glad for at hun var tryg ved ham nu han lagde armen om hende da hun lagde sig ind til ham igen og lagde mærke til hendes opførsel han vidste godt hvordan nogle dyr gjorde når de ville vise deres tiltrækning af andre og lod hende gøre det hun ville efter kort tid rejste han sit hoved og begyndte at lytte til lyde rundt om ham han kunne høre noget et godt stykke fra dem men det var svagt
han kikkede lidt rundt og begyndte at snuse til luften for at prøve at opfange noget det duftede som en blanding af metal og læder måske mennesker var et sted duften var dog ikke så stærk så det måtte være et stykke der fra han var dog ikke helt sikker på det
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 14, 2015 15:29:48 GMT 1
Hoshi lukkede øjnene og nød stilheden. dog vækkede lyde noget væk fra dem hendes opmærksomhed. hun rejste hovedet og hendes øre ruterede i flere retninger. hun kunne dog svagt høre hvad der blev sagt derfra og hun skyndte sig at rejse sig. hun farede over til sin bue og pile og satte en pil for buen og så rundt. hvor og hvad var det der ville jage andet end dyr. og hvad ville de med disse andre. hun så mod Efrantis og sank en klumb. hvad mon der ville ske vis han vidste hvad der var blevet sagt. en gren knækkede og Hoshi skyndte sig at spænde buen og sigtet hvor lyden var kommet fra. men før hun havde nået at sigte kom en pil flyvene med reb om flyvene forbi Hoshis hoved. hun nåede sog ikke at reagere på den næste pil der kom et andet sted fra og den tredje der kom det tredje sted fra. pludselig var der tre reb omkring hendes hals. så vis de blev stramt nu ville hun være fanget og det var hvad der skete. rebene bevægede sig rundt og fangede hende i knæler tag. og hun tabte buen og pilen og tog sig til halsen imens hun hvæsede både fordi hun ikke kunne få vejret og fordi hun var vred.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 14, 2015 15:44:25 GMT 1
efran kunne ikke høre hvad dem i nærheden sagde men reagere næsten lige så hurtigt som hoshi da han mærkede der var flere i nærheden 1 bag ham og 2 foran det lugtede som normale mennesker men det var ikke altid nemt og sige pludselig kom der en pil med reb flyvende forbi ham hoshi dukkede den men blev fanget af de 2 næste der fløj mod hende og fik hende rundt om halsen han hoppede hurtigt op og kikkede rundt mens han begyndte at knurre med en dyb rumlen som en drage varmen dækkede over ham og hans hud begyndte langsomt og blive sort dog ikke forvandle sig til og starte med
nu dukkede der 3 personer frem fra træerne 2 af dem holdte godt fast i rebene der band hoshi og han kunne tydeligt mærke vreden i sig selv springe frem igen mennesker var altid sådan han gik langsomt mod dem inden en af dem begyndte og tale "jamen jamen se hvad vi har fundet en halbie og enda en flot en af dem" sagde han og kikkede bevist ned mo hoshis bryster nu talte den 2 også "det vist ikke det hele ham her ser ud til og være en drage de sku sjældne boss" sagde han og smilte mod efran
dette fik efrans vrede til og springe frem han løb hurtigt mod hoshi for at nå hendes reb inden de kvalte hende for meget den 3 mand bag efran skød en pil mod ham der satte sig i ryggen nær skulderen på ham den nåede dog ikke særlig langt ind da hans hud var meget stærk i forhold til andre og han fortsatte bare mod hoshi og forvandlede hurtigt sin hånd til en dragehånd inden han skar rebene ved hende over inden han stilte sig ind til hende som en refleks forsvar overfor flere pile
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 14, 2015 15:53:51 GMT 1
HOshi så på mændene der kom ud og det var tydeligt at hendes øjne brændte i had. hun så på ham da han kiggede på hendes bryster og i ren raseri sparkede hun ham lige i maven. han faldt et skridt tilbage og så vredt på Hoshi. dog då hun en pil komme flyvene mod Efrantis og da den ramte så man hendes øjne blive store og hun prøvede at skrive nej men rebene var for stramme. dog da han forsatte over til hende og skar rebene over faldt hun i armende på ham og så på ham "er du okey" hviskede hun og så mod mændene. hun ønskede lige nu hun havde set sværd. så skulle de så hvor "smuk" hun var. hun så mænden bag efrantis tage nyt sigte på ham og da han skød satte hun af og hoppede over efrantis skuldre og reb pilen med sine kattereflekser. hun så mod den der var boss og blottede sine tænder. "i mennesker, i gø alt for penge... slave jager!" hvæsede hun vredt og farede lige mod ham selv om de tog sigte mod hende. hun hoppede op på bossen og satte pilen for halsen af ham. "sig de skal smide deres våben til min ven eller du er færdig" tydeligt at høre at hun ikke var speciel glad lige nu.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 14, 2015 16:09:45 GMT 1
efran blev en smule overrasket da hun pludselig hoppede over ham men hun var jo en form for kat så det var vel ret naturligt hun kunde gøre det han så hun greb pilen og kunne nemt se hun var en der godt kunne klare sig selv "tak men bare rolig jeg har det fint der skal mere til en sådan små pile til og komme igenem min hud" sagde han og smilte hele hans krop var nu sort og dækket af skæld da hoshi hoppede på deres boss kunne man godt se han blev lidt skræmt af det men han ændrede sig hurtigt igen
der gik vel en smule fare med sådan et job hoshi bad ham nu om at ligge deres våben fra sig men han så ikke ud til og være helt med på den ide "hah dumme kat tror du virkelig det skræmmer mig dræb mig hvis du vil men mit arbejde er stadig gjort her " sagde han og smilte grumt til hende
efran kikkede op fokuseret og begyndte nu at blive nervøs han skød hurtigt sine øjne mod bjerget hoshi havde fortalt om før og frygten stod i hans øjne inden han råbte "bjerget" og begyndte at vokse i højde og langsomt ændrede hele kroppen vingerne kom nu stille frem og hans krop lignte mere og mere en drage
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 14, 2015 16:22:47 GMT 1
hans ord om han var okey lettede hende. hun var lige nu mest fokuseret på bossen og da han talte så hun lettere undrene på ham til hun hørte Efrantis. hun så mod bjerget og så på bossen og valgte at gøre dette hurtigt. hun satte pilen hårdt ned i halsen på manden og så på efrantis som nu var en drage. hun anede faktisk ikke rigtigt hvad hun skulle gøre. hun så mod bjerget og begyndte at løbe så hun glemte alt om sin bue og pil. men hun kunne altid lave en ny jo. hun havde est fokus på nu at komme hjem til labyranten for at sørger for der ikke kom nogle ubudne gæster ind i dalen. hendes hjerte hamrede, ikke fordi hun løb men fordi hun var nervøs for de andre. *kom nu Hoshi hurtiger* hun prøvede at tænke positivt men vis der var mange folk inde i labyranten kunne en af dem måske finde dalen. hvilket hun ikke håbede skete.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 14, 2015 16:31:58 GMT 1
efran havde nu fjernet klappen ved sit øje og havde forvandlet sig helt til en drage han var helt sort med lidt rødt rundt omkring hadet stod i ham som man kunne mærke og han så hoshi begynde og løbe mod bjerget det var tydeligt at hun var nervøs det var trods alt der hvor hendes venner boede han kikkede rundt på de 2 andre mænd i nærheden og kikkede mod bossen som nemt var dræbt af hoshi efran lagde hovedet tilbage og brølede mod himlen som skabte en høj lyd der kunne høres langt væk det var et råb af had og vrede
han blæste rundt om sig med flammer store nok til og sætte en skov i brand men sørgede for det kun var i området han kunne se og høre mændene løbe i panik for at prøve at komme væk fra flammerne men det var ikke muligt kort efter faldt de om og brændte væk han kikkede op igen og satte gang i vingerne inden han begyndte at rejse sig fra jorden han fløj med høj fart mod bjerget da det stadig var et stykke der fra
han greb hurtigt hoshi på vejen med sine kløer som var store nok til og ligge sig om hendes liv og kikkede ned på hende "kravl op på min ryg vi tager en genvej der her" sagde han med en dyb stemme og kikkede ligefrem igen
|
|