|
Post by crystal on Mar 14, 2010 0:51:42 GMT 1
"hør jeg er ike vandtil at blive kaldt deres højhed. bare kald mig crys"sagde hun med et svagt smil. og nikkede så"at få mig til at holde mig i ro kommer til at tage en evighed"sagde hun en smule uskyldigt. og var klar til at forsvare sig mod det han sagde men trak så kløerne til sig med det samme"jeg ved det jeg var ingen engel.... men du ville hælde en eliksir i mig. det var bare ren forsvar. selom jeg nok burde havde opført mig lidt pænere. du gjorde jo bare det du blev bedt om"sagde hun med et lille nuttet smil. mens hun så lidt efter ham. og tænkte lidt over det han havde sagt med at hjælpe nongle af patienterne. og skar en grimasse"det var en ide da. men tror jeg ville kaste op de føreste 100 gange"sagde hun så med et svagt uskyldigt smil.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 1:07:33 GMT 1
"Som du vil jeg siger også kun de af ren høfligheden eftersom du er dronningens datter." sagde han roligt med et skævt charmende smil selvom han nok stadig ville sige hendes højhed specielt hvis hendes mor var i nærheden. "og engel er du ikke nej, rent faktisk langt fra selvom du har udseendet. Og ja gjorde bare som din moder ville have for så dum er jeg ikke at jeg prøver på noget specielt når jeg ved hvem din mor er".. Han rakte flasken til hende selvom det var en ret dyrebar væske så kunne han altid få pengene af hendes mor når det kom til stykket. "Altså der er stadig lærlingene der må kaste op ind i mellem men man bliver styrket med tiden for man ved man kan hjælpe dem hvis man bare tager sig lidt sammen"
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 1:11:58 GMT 1
hun snuste lidt til væsken og skar en grimasse. før hun drak bare lidt af det. og sank det hurtigt. og gav ham flasken og skar en grimasse"det smager ike for godt"sagde hun klagende. og tørrede sig om munden. og så på ham."beee om kan du ike overse hvem min mor er. jeg vil ike ha folk ser anderledes på mig fordi zill er min mor."sagde hun lidt klagende. hun haede det inderligt at de fleste altid nævnte hendes mor. eller hendes status. og lagde så armende om sig selv."tror ike ligeframst jeg ville blive en god lærling. nok lære jeg nemt. men. jeg er en klods om bene"sagde hun lidt undskyldende. hun var jo et klods om bene. når hun da ike tog sig sammen. det gjorde hun enligt sjældent. for hun ville enlig bare slappe af og være sig selv. dog sagde hun ike noget til hans kommentar om at hun havde udsendet som en engel. hun fAndt det bedst bare at holde mund om det.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 18:13:08 GMT 1
"Det var så heller ikke meningen det skulle smage godt, det er medicin ikke en drink" sagde han roligt med et skævt smil på læberne, dog stadig charmende som altid når han var i halv godt humør. "Ser nu også anderledes på dig fordi du er fra Darklia og det er landet jeg godt kan lide" sagde han roligt for han behandlede nærmest altid folk fra Darklia med stor respekt eftersom han tydeligt holdt med det land og ikke kunne lide det andet. "Hvis du vil se en dårlig lærling så kan jeg hurtigt vise dig en du aldrig ville falde ned på niveau med" grinte han lidt for han kunne hurtigt vise hende en anden der var langt værre.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 18:48:16 GMT 1
hun grinte svagt og kiggede på ham."mhm det kan du sikkert. men tror ike jeg vil passe ind. hader når folk bare gætter jeg er zills datter. eller begynder at kalde mig deres højhed..."sagde hun med et skævt smil. det var enligt sandt. hun havde stadig ike vennet sig til tanken om hun var zills datter. og var kun på vej til at vende sig til den. og kiggede så på ham igen"jamen medicin må da godt smage lidt godt. altid når jeg blev syg da jeg var lille fik jeg altid jordbær. og is"sagde hun med et svagt grin. hun savnede enligt at være lille når det kom til stykket.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 19:10:13 GMT 1
'Skal nok lade være med at kalde dig de ting eller behandle dig anerledes medmindre din mor er i nærheden for jeg har altså ikke lyst til at miste mit side arbejde på slottet for det giver mig nemlig en undskyldning til at rende rundt deroppe" sagde han roligt med et skævt charmende smil og et ligegyldigt skuldertrak for det kunne være lidt lige meget om han skulle bruge en undskyldning eller ikke. "God medicin smager ikke godt for blander man noget i for at give det god smag så mister det den oprindelige gode virkning. Men kom så skal jeg vise dig en klods om benene og hospitalets underholdning ihvertfald for lærerne og så kan du få is og jordbær hvis du ikke er blevet opmuntret af det"
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 19:15:11 GMT 1
hun lyste nærmest op da han sagde hun måtte få is og jordbær hvis hun ike blev opmundret. og nikkede så ivrigt"fint med mig... men mig vil stadig ha is og jordbær"sagde hun temmelig stædigt. hun elskede simpelthent bare is og jordbær når det kom til stykket og smuttede så hurtigt hen til ham"efter dem"sagde hun så og glæede sig enligt til et lille grin. selom hun nok ike burde grine over en der var klods om bene på sig selv. for det var hun jo enligt også. men elskede aligevel et godt grin. og kiggede så lidt nysgerrigt på ash."så du kan godt lige at rende rundt oppe på slottet eller hvad?"spurgte hun lidt nysgerrigt mens hun så på ham.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 19:49:47 GMT 1
"Jeg finder det ganske underholdende at rende rundt på slottet, der sker så meget deroppe" sagde han roligt med et skævt charmende smil mod hende mens han betragtede hende roligt med et let hævet øjenbryn for det var da rigtigt nok. Han fandt det ret sjovt at rende rundt deroppe når man mødte så mange forskellige mennesker. "Og ja ja skal nok finde en mindre belønning til dig bagefter hvis det er det du vil have" sagde han let grinende inden han vendte sig rundt og begyndte at få med rolige og langsomme skridt for hun havde jo brækket ribben og det tog han hensyn til. Men det varede ikke længe før han fandt den unge kvinde inde på en stue hvor der lå omkring 10 mennesker, så det var en af de mindre stuer. Ash holdt sig dog skjult bag væggen og så kun frem for døren eftersom hun ikke skulle opdage noget.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 19:53:03 GMT 1
hun rendte efter ham. "ej duh behøver ike gå så langsomt"sagde hun klagende og skuppede ham lidt i ryggen bare for sjov. selom hun havde brækket ribenet. ville hun ike lade det påvirke hende mere end nødvendigt. og fulgte lydigt efter ham som en lille hvalp efter sin ejer. og stilte sig ved siden af ham og kiggede på pigen."hun ser da temmelig normal ud"sagde hun så og kiggede lidt på ash. med et svagt nuttet smil på læberne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 19:57:59 GMT 1
Han sendte crystal et lidt frækt smil "Bare vent og se" sagde han roligt inden han igen så på den unge kvinde der rendte med et fad i hånden fyldt med vand som hun bar rundt men pludselig snublede hun over sine egne ben og alt det beskidste og blodige vand ramte en af patienterne der lå og sov og vågnede da vandet ramte ham. Tøsen skyndte sig hen for at tørre det op men så mandens meget betændte sår der ikke var behandlet så godt endnu, det gjorde hende helt hvid i ansigtet inden hun besvimede og røg ned i vandet så hendes ansigt var helt indsmurt. Da hun vågnede efter nogle få minutter så hun på alt hvad der var sket hvilket fik hende til at kaste op og da hun var færdig med det rejste hun sig op og men tydeligt glemt alt om brækket som hun trådte i og igen snublede ned i alt møget på gulvet.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 20:01:44 GMT 1
hun var nødtil at begrave sit hovede mod hans side for ike at falde om af grin. hun havde ike set noget så sjov længe."oka du fik radt. burde du ike ligsom hjælpe hende. altså det er synd for patienterne. de kommer jo til skade med den klods om bene i nærheden"sagde hun stille og grinende. mens hun stadig prassede sit hovede ind mod hans side. bare af ren grin. og rettede sig så op og rettede på sin trøje. og bed sig hårdt i underlæben for ike at grine og sagde så"men du fik radt så klosset blir jeg aldrig nongle sinde"grinte hun.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 20:06:04 GMT 1
Ash grinte selv ret dæmpet for det var altid sjovt at glo på den tøs men det hjalp jo også hun var ganske køn når det kom til stykket og så var hun underholdende. "Hvorfor skulle jeg hjælpe hende?`Hun er fra Nirelia og så udover det skal man selv rode det op men sviner" sagde han roligt med et ret grinende smil. Det var egentlig ret ulækkert når det kom til stykket men stadig ret underholdende så det var nærmest klart hvorfor helerne og deres lærlinge kiggede ind til hende til tider. "Det er altid rart at få ret, for har aldrig set nogen mere klodset end hende og det der er på en god dag" sagde han roligt men begyndte at gå væk fra døren igen.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 20:15:59 GMT 1
hun grinte svagt og gik med ham"oka har jeg heller ike. men det er synd for patienterne"sagde hun lidt alvorligt. mens hun kiggede på ash"det er dem jeg tænker på ike hende en dag kommer hun sikkert til at slå en ihjel med al den ulykke hun bære"sagde hun med et svagt grin. og kiggede nu lidt rundt. mens hun stadig fulgte efter ash. hun vile nødig fare vildt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 20:23:28 GMT 1
"Så meget alvorlig sker nu ikke. Vi giver hende kun lov til at rense sår med vand og gøre rent og så vidt jeg ved har det ikke dræbt nogen endnu højest en brækket arm og mindre sår men det får vi bare flere penge for og derfor beholder vi hende udover hun er god underholdning" sagde han roligt for han havde da ikke noget imod der smuttede en i svinget for han dræbte jo selv hvis han fik ordre på det fra zill men det havde ikke sket mere end et par få gange og døde patienter så blev man ikke overrasket for de kunne have fejlet noget helerne ikke kendte til, så folk blev ikke så vrede når de havde gjort hvad de kunne. Og stedet havde brug for penge for de blev jo betalt efter hvad de forlangte af patienterne når ingen af dronningerne betalte noget udover de små ting de købte eller når de selv var indlagt.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 20:28:46 GMT 1
"det da godt nok men stadigt. arme små patienter."fniste hun let. og kiggede på ham og hoppede så lidt rundt før hun skar en grimasse"for hurtig bevægelse"mumlede hun med et grin. og fulgte efter ham. mens hun kun kiggede på hans ryg. så hun var 1000 sikker på hun ike så noget der ville få hende til at kaste op."og jeg kan godt forstå i læger har brug for et godt grin bare en gang imellem. og der er hende der skam god underholdning"fniste hun svagt. hun gad enligt godt ha en der var god underholdning i nærheden af sig hele tiden. men det var ike altid nemt at finde sårn en.
|
|