|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 20:40:10 GMT 1
"Vi kan godt lide at holde patienter her i længere tid for det giver gode penge og så har de patienter det ikke går udover noget at grine af" sagde han roligt og efterfulgt af et grin som han så sig over skulderen på hende "Bange for at se sår?" spurgte han lidt drillende men gjorde ikke noget videre ud af det for der var jo nogen der ikke kunne holde til sådan noget men det måtte de vel bare leve med, for ham var det jo daglig dag. Han førte hende ud af hospitalet og om bag ved hvor der var nogle mindre boliger når man gik over den store urtehave med alverdens ting i. Han gik lige en omvej omkring jordbærene inden han plukkede nogle af de bedste til hende så han havde en håndfuld før han førte hende hen til det lille hus der var hans eget.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 20:43:42 GMT 1
"nix er ike bange for noget. udover slanger. edderkopper myg bamser"sagde hun lidt drillende. hun var ike bange for bamser. dem elskede hun mere end noget andet. og fulgte med ham."og nej jeg er ike bange for at se sår. mere bange for at kaste op med brækket riben"sagde hun og skar en grimasse. hun ville ike kaste op mens hun havde brækket riben. det ville hun helst undgå. men rystede så kort på hovet. mens hun stadig fulgte efter ham. og så sig nysgerrigt omkring. og kiggede på det lille fine hus"bor du der"spurgte hun så nysgerrigt. og kiggede nu på ash igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 20:56:49 GMT 1
"Det er heller ikke sjovt at kaste op mens man har brækket ribben. Har set patienters lidelser over det" sagde han roligt med et skævt smil mens han åbnede døren for hende. "Ja jeg bor her, det er ikke ligefrem det største og flotteste hus men det er mit hjem". Huset var ikke særlig stort men bestod af 4 rum, den store stue de trådte ind i med åbent køkken og så var der 3 døre for enden af lokalet der hver førte ind til et nyt rum. Den til venstre var hans toilet samt bad mens det i midten var soveværelset og det sidstelokale var hans lille lager af eliksirer. Der var nu heller ikke mange ting i huset selvom der virkede tæt pakket så var der ikke andet en sofa, reol, en pejs og så køkken tingene.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 21:05:47 GMT 1
"her er da hyggeligt. jeg kunne godt finde på at finde mig sårn et sødt lille hus og slå mig ned i hvis min mor vil tillade det"sagde hun med et lille grin og gik ind mens hun kiggede rundt. hun elskede enligt små huse. med ike så mange ting i efter som hendes papforældre havde et lille hus. bare med to etasjer. hvor hun havde øverste sal for sig selv. hun kiggede lidt rundt og gik så hen og smed sig drillende ned i hans sofa"heller for sofaen"sagde hun omgående. som om hun ville eje den.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 21:32:13 GMT 1
Han grinte lidt af hende og rystede på hovedet "Så tag du sofaen" sagde han grinende som han gik hen til sit mindre køkken hvor han vaskede jordbærene og pillede det grønne af inden han smed dem ned i en dyb tallerken "Hvilken smag is vil du have?" spurgte han roligt for han skulle jo vide det når han skulle trylle noget frem eftersom der ikke fandtes nogle køleskabe eller frysere så han måtte lave det med magi selvom han sikkert kunne finde en eller anden eliksir at bruge.
|
|
|
Post by crystal on Mar 14, 2010 21:43:35 GMT 1
"vanilje?!"sagde hun med det samme og fløj nærmest på bene. og satte sig så på sofaen igen og lod sit hovede hvile mod armlænet mens hun så nysgerrigt på det han lavede. med et svagt smil på læberne. hun elskede jordbær med vanilje is til.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 14, 2010 22:01:14 GMT 1
"så er det da også det du skal have" sagde han roligt med et lidt drillende smil. Han tog sin stav frem og tryllede noget vanilie is frem i en anden skål inden han anrettede de røde jordbær oven på og tog en ske inden han gik hen og stilte det på bordet foran hende. "Tag for dig af retterne" sagde han roligt inden han gik hen til køkkenskabene og skubbede tingene til sidde før han sprang op og sidde så hun kunne spise i fred og han kunne slappe lidt af.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 19:50:49 GMT 1
"mhm mig elsker jordbær med vanilje is.... jeg er bare en smule forkælet"sagde hun med et lille grin. og kiggede kort hen på ham. før hun så tog en af jordbærende. og fik en masse is på den før hun tog en bid. og smilte tilfreds. hun elskede bare jordbær med vaniljeis. selom hun ike havde fået det længe. så så hun hen på ash igen"hvorfor arbejder du ike oppe på slottet når du nu aligevel kan lide at rende rundt der oppe... er sikker på nongle kunne bruge dig der. "sagde hun med et lille smil på læberne. mens hun igen dyppede sin halv spiste jordbær i vaniljeisen. og spiste det sidste af jordbæren med et tilfreds smil på læberne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 15, 2010 20:00:31 GMT 1
"Kan du prøve at sige du er en forkælet møgunge der altid får hvad hun vil have?" spurgte han drillende med et lidt frækt smil for han måtte godt drille hende bare en smule, desuden havde hun jo også opført sig som en overfor ham. Han betragtede hende roligt som hun spiste for hun var jo en sød pige selvom hun ikke ligefrem var hans stil. "Hvis jeg arbejdede der oppe ville det hele jo ikke være nyt og spændende hele tiden. Det sjove ville jo ligesom forsvinde med årene, så fortrækker at komme derind i mellem kun" sagde han roligt for det var sjovt når det var spændende og når det var nyt ellers mistede han hurtigt interessen
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:03:49 GMT 1
"jeg er slet ike en forkælet møgunge der får alt hva jeg vil ha. jeg er bare nuttet så jeg får min vilje når jeg vil"sagde hun med et let grin. det var enlig sandt nok hun plejede at få sin vilje. bare ike ved sin mor"bare ike ved min mor... hun er ike lige til at løbe om hjørnerne med når det skal komme til det"sagde hun med et grin. og to indu en jordbær som hun puttede en masse is på. før hun spiste igen. og gumlede tilfredst. og kiggede så på ham igen"oka du har radt der. hellere komme en gang imellem. når der sker noget. sjovt end at hænge ud der hele dagen så man bliver tradt af det med tiden"sagde hun med et svagt grin.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 15, 2010 20:18:11 GMT 1
"Jamen du trænger også til noget modstand, det har du skam kun godt af for så må du anstrenge dig mere" sagde han drillende for hun måtte jo bare anstrenge sig mere for at varme et koldt hjerte når det kom til stykket. "Det er også derfor jeg tager forskellige steder hen når der ikke er noget at lave her eller når din mor beordre det, selvom det lige i de her dage kun bliver til når hun beordre det for vi får flere og flere krigsofre som vi må lappe sammen". Han gad egentlig ikke det her arbejde når han ikke havde så meget fritid til overs til at gøre som han ville, ikke en gang tid til at lave alle mulige forskellige eliksire medmindre der virkelig var brug for dem.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:21:36 GMT 1
"du kunne tage et par dage fri og få en afløser. det var en ide. så kan en anden klare dit halløj. hvis jeg havde arbejde og havde brug for fri tid. ville jeg sku da bare tage fri i en uge eller mere. måske et år hvis jeg kunne komme afsted med det"sagde hun med et grin og prikkede til isen med jordbæret før hun også spiste det og så så på ham."dit job må være kedeligt når det kommer til stykket. men stadig sjovt. du får lov til at se en masse mennesker. og får måske enda reddet mange ved det. selom der er nongle der skal dø en gang imellem. for ellers ville vi jo være for mange"sagde hun med et svagt grin og to en ny jordbær hun puttede is på og slikkede af og gnaskede så lidt på den. med et stort tilfredssmil.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 15, 2010 20:29:19 GMT 1
"Ser du problemet er så at vi allerede er for lidt heler så kan ikke rigtig tage fri eftersom vi ikke kan overlade hospitalet til lærlingene medmindre vi virkelig vil have dræbt en masse mennesker" sagde han roligt med et lidt ligegyldigt skuldertræk inden han hoppede ned af bordet igen. Han børstede sine bukser for støv inden han gik over til sofaen "Hvis du ikke flytter fødderne så sætter jeg mig altså på dem" sagde han roligt med et drillende smil selvom han nu ville gøre det hvis hun nægtede bare for at give hende en lærestreg når det kom til stykket.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:32:10 GMT 1
"nix jeg sagde sofaen var min"sagde hun med et drillende smil. og lagde sig fladt ned. så hun flydte hele sofaen bare for at drille ham og to så skålen med is og stilte på sin mave. og puttede så mere is på sin jordbær og gnaskede det af igen. mens hun rekte lidt tunge til ham når hun da ike slikkede jordbæren ren fra is"mhm oka i må se at få nongle flere healere så. i skal jo også have en pause en gang imellem ellers driver i jer jo selv til vandvid med alle de syge mennesker"sagde hun lidt grinende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 15, 2010 20:38:47 GMT 1
"Som du vil" sagde han roligt da han satte sig på hendes ben, dog lagde han ikke vægt på det så hun kunne altid flytte dem hvis det var hun fik nok af det. Men han havde jo advaret hende så måtte hun bare tage konsekvenserne. "Ja det kunne vi, hvis der var nogen der havde evnerne og havde modet til at arbejde her for man skal jo holde til en del både psykisk og fysisk og det er normalt kun Darklia folk eller grænsefolket der kan holde til at se så meget blod og ulækre sår" sagde han roligt med et drillende smil for han vidste jo godt hun sad og spiste, det var jo det der var sjovt at give hende ulækre billeder i hovedet så.
|
|