|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:41:48 GMT 1
hun skar en grimasse og stille maden fra sig"jeg har lige midstet appetiten......"kort tid efter tog hun skålen til sig igen. og begyndte at gumle på et jordbær"og der kom den igen"sagde hun med et muntert smil. og lagde enlig ike serlig meget mærke til han havde sat sig på hendes ben. selom han vejede mere end hun lige kunne holde til. men hun ville ike overgive sig med det samme. og gnaskede så bare vidre på sit jordbær."mhm jeg kan ike klare at se blod. så jeg passer slet ike ind. med mindre jeg kan vende mig af med det. sku ike undre mig hvis jeg kunne det"sagde hun med et let grin. og trak så sine ben til sig. efter som hun ike helt kunne klare han sad sårn på dem.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 15, 2010 20:53:32 GMT 1
Han grinte lidt af hende for hun var da som et barn og de kunne være underholdende til tider mens de resten af tiden var nogle værre plageånder hvilket hun også havde været. Han forsatte dog med at sidde på hende for han ville heller ikke give op eftersom han altid havde været ret stædig. "Alle kan vænne sig til det, men spørgsmålet er tiden og den har mange ikke nok af til at vænne sig til det" sagde han roligt for det var jo sandt nok, problemet lå altid i tiden men det måtte de jo bare leve med for den ting kunne slet ike ændres
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:56:44 GMT 1
"jeg vænner mig hurtigt til ting. hurtigere end det er oka"sagde hun og skar en kort grimasse. mens hun gumlede på en jordbær og kiggede på ham."men nej tror ike jeg vil være serlig god at ha som lærling. vil heller ike ha et arbejde hvor andre vil se anderledes på mig fordi jeg er zills datter. hvis jeg kunne slippe for det. sagde jeg ike til nongle jeg var hendes datter. men det er ike altid lige nemt"sagde hun med et lettet grin. og kiggede så lidt rundt før hun satte sig op. og prikkede til isen med en jordbær før hun trak sin stav og fik isen til at smælte og puttede så sin stav i støvlen igen. og legede lidt med den smeltet is med sin jordbær før hun spiste jordbæren. og kiggede på ham med et lille smil.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 15, 2010 21:04:26 GMT 1
Han grinte lidt af hende igen "På hospitalet er alle lige uanset hvem vi er født af så er vi alle lige og ingen ved det hvis man ikke siger noget" sagde han roligt for man kunne da bare ændre ens navn og komme med andre historier om hvor man egentlig kom fra, det var selvfølgelig kun godt hvis man var god til at lyve bare en smule og begyndte at tro på løgnen. "Var der egentlig andet du ville nu hvor du har mig alene uden andre kan høre noget?" spurgte han roligt for det kunne godt ske hun ville have nogle eliksire eller gifte man kunne jo aldrig vide med folk.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 21:08:17 GMT 1
hun slog sig selv i panden da hun pluselige kom i tanken om det hun skulle bede ham om."mhm joh.. der er en dreng. jeg faldt for før min mor fandt mig. jeg havde et valg at vælge mellem hende eller ham. jeg valgte self hende. men. hver gang jeg ser ham nu. føler jeg mig svag fordi jeg stadig holder af ham. tænke på om det var en eller anden slaks eliksir der kan hjælpe mig med at få smidt ham væk"sagde hun med et lille svagt smil. og ville enligt ike tænke på haze lige nu."og nå jah så ville jeg osse spøgre dig om om du kunne lære mig hvordan man laver den eliksir min mor drikker hver gang hun har været sammen med en mand.! hun kendte self alt til de rygter om hendes mor drak en eliksir efter hun havde været sammen med en.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 15, 2010 21:31:26 GMT 1
"For det første kommer det an på hvordan du vil havde drengen væk. Skal han lide eller eller bare hade dig eller vil du bare hade ham?" spurgte han roligt for der var jo mange muligheder for at få en folk på afstand af sig med eliksire for bare det at haze skulle glemme hende kunne jo ordnes med en besværgelse. "Og gætter du snakker om hendes abort eliksir der gør hun mister de børn hun bære hvis hun opdager det inden for 3-4 måneder" sagde han roligt selvom det godt kunne tages senere men det ville gøre endnu mere ondt og så kunne man risikere at barnet faktisk levede efter og det var jo ikke specielt planen.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 12:04:07 GMT 1
"jeg vil så gerne hade ham. mere end det er oka"sagde hun med et savgt grin. hun ville enligt godt hade haze mere end det var oka. "jep den. kan du lære mig at lave den?"spurgte hun nysgerrigt hun ville godt bare lære en lille ting om eliksir. eller bare lære at lave en så var den der abort eliksir en temmelig god en. selom hun nok aldrig ville havde planer om at bruge den. med mindre hun ville falde for en mand.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 12:15:48 GMT 1
"Tja der findes en eliksir der kan gøre i begge hader hinanden, men det kræver i begge drikker den eller så kan du jo bare glemme ham men det ville ikke virke hvis du har følelser for ham" sagde han roligt mens han gennemgik alle eliksirene i hans hovede for se om der var andre ideer til hvordan han kunne gøre så drengen lod crystal være. "Hvorfor skulle jeg lære dig den? Din mor ved den ikke en gang, hun kommer bare ind i mellem når hun skal bruge en ny for sending, selvom den egentlig er blevet mindre med tiden" sagde han eftertænktsomt som han rejste sig fra hendes ben igen og gik ud på sit mindre lager af eliksire.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 12:19:02 GMT 1
"jeg har 3 gode grunde til du skal lære mig den 1 jeg er lærnem. og kan klappe i med alt. 2 så slipper du for at ha en lille baby randende en gang imellem. 3 hvis jeg bare skal have en lille changse for at blibe lærling må jeg vide mere om heling og eliksir"sagde hun med et lille drillende grin. mens hun så efter ham og prikkede så til sin smeltet is med en jordbær før hun guflede den i sig."jep har stadig følelser for ham. derfor kan han nærmest bruge mig til alt"sagde hun så lidt tænkende. og kiggede så på ash igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 12:25:42 GMT 1
"Hvis du kan lokke ham til at drikke den samme eliksir som dig så begynder i begge at hade hinanden og kan ikke afstå hinanden" sagde han roligt som han gennemgik sine eliksire ved at tage den op en for en for at kigge på dem inden han stilte den tilbage igen. "Overvejet at jeg ikke ville have noget imod at have dig rendene, desuden indgår abort eliksir ikke i træningen eller læren det er kun ekstra ting hvis mentoren ville lære mere fra sig" forklarede han roligt for det var ikke rigtig nogen grund i hans øjne
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 12:29:21 GMT 1
"jeg fandens da osse så bliver du nødtil at ha mig rendende her og spise dine jordbær"sagde hun med et let drillende grin og så så på ham"det skal sku nok blive nemt. er mester til at smule noget i nongle drikkevand. hvis det skal være det"sagde hun med et lettet grin. mens hun igen dyppede en jordbær i den smeltet is og spiste jordbæren. mens hun kiggede på ham"det da kedeligt. så blir jeg jo nødtil at plage dig om at lære mig den. selom jeg allerede har på fornemmeren at du ike vil"sagde hun lidt klagende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 12:36:11 GMT 1
"Den her skal ikke blandes i noget, det ville ødelægge dens virkning så den skal drikkes rent" sagde han roligt mens han ledte efter den rigtige eliksir flaske. Flasken var egentlig lidt større end de andre for der skulle jo være nok til at 2 personer kunne drikke den. Dog fandt også den anden abort eliksir ret hurtigt og tog begge med ud til hende men sørgede for at lukke døren efter sig for at rummet ikke fik for meget lys. "Hvis du er heldig så lærer jeg den dig måske en dag." sagde han roligt mens han stilte flaskerne på bordet "Den store grønne er hade eliksiren den anden kan du vel godt gætte dig til hvad er"
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 12:39:11 GMT 1
"jep det kan jeg"sagde hun med et svagr grin og kiggede på dem. og så på ham"og lad mig gætte de smager værre end den der eliksir jeg fik tidligere ike?"sagde hun så og skar en kort grimasse. hun haede inderligt at drikke ting der smagte for fælt."yay såh må jeg jo bare vær en lille engel til du gider lære mig den"sagde hun med et grin og spiste indu en jordbær før hun så på ham igen med et svagt nuttet smil.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 12:47:57 GMT 1
"Tja ved ikke hvordan det smager men hade eliksiren skulle vidst smage af sure citroner mens abort eliksiren smager af bark" sagde han lidt tænksom for han havde jo ikke ligefrem selv smagt dem men vidste det bare fra dem der havde smagt dem og det var ikke så tit han fik noget af det at vide. "Og ja det må du være hvis du vil have en chance for røber meget sjældent mine hemmeligheder indenfor eliksire." sagde han lidt drillende selvom det var sandt nok når det kom til stykket
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 12:50:52 GMT 1
"så det godt jeg er en sand lille engel med vinger"sagde hun let drillende og lavede sommerfugle øjne med et grin. og kiggede så på ham og skar en grimasse"jeg hader citroner. mere end jeg hader mine føder når de stinker. som de jo så sjældent gør"sagde hun med et grin. det var enligt sandt hun haede sure citroner. de minede hende for meget om dengang hun var lille og fik en splint i foden. og hun var nødtil at bide i en citron for at tænke på noget andet end den.
|
|