|
Post by crystal on Mar 16, 2010 16:17:38 GMT 1
"jeg fik dig til at flække af grin så sjov er jeg da ike"sagde hun lidt barnligt og uskyldigt. og nikkede så med et stort smil på læberne"fint med mig. jeg er villig til at lære det du vil lære mig"sagde hun det var jo sandt nok hun ville altid lære fra alle undtagen val. efter som han ike lige var hendes mundfuld. så smilte hun stort til ham"jeg må nok til at tilbage til slottet. og lave noget balade. og slappe af"sagde hun med et svagt grin. og smuttede så lidt væk fra ham igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 16:24:07 GMT 1
"Du er sjovere end du tror" sagde han drillende efter hende dog gik han roligt efter for han skulle jo tilbage til hospitalet og det lå den vej, nu havde han da gjort en patient glad dog uden betaling men det var lidt mest fordi hun var zills datter så han kunne altid ville have betaling af dronningen, selvfølgelig uden at nævne hvilke eliksire hun skulle betale for men der kunne han jo bare sige det var til crystals små drillerier af vagter og for at slippe af med en eller anden dreng. Den sidste ville han ikke lige nævne.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 16:27:28 GMT 1
"jeg er kun lidt sjov. hende jeres klods om bene er sjovere end mig"sagde hun med et let grin og smuttede ud af hans hus. og gav ham et kort kram. hun plejede kun at kramme de folk hun virkelig respekterede"hyg dig med dine patienter. og hende den klods om bene. jeg skal nok i seng nu"sagde hun og skar en kort grimasse efter som hun haede at sove. og smilte så til ham. og trøffede hurtigt mod slottet
//out
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 16:39:46 GMT 1
Han gengældte hendes kram men det var mere som et søskende kram "Ja ja bette det får vi at se" sagde han roligt efter hende inden han selv smuttede ind på hospitalet til alle hans patienter.
|
|