|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 14:25:47 GMT 1
Han grinte lidt af hende "Du må bare lære at overleve desuden er det jo også kun en gang du skal drikke den, det kan du vel overkomme og de der nutte ansigter og dyreøjne virker ikke lige frem på mig" sagde han roligt og lidt advarende for jo de havde da deres effekt men når han var sikker i sin sag så var han jo også stædig og så kunne intet komme i vejen for ham, ikke en gang en meget tiltrækkende kvinde der gav sig villig til ham.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 14:29:19 GMT 1
"je´g skal nok finde noget så jeg kan løbe om hjørnerne med dig ash. bare pas på"sagde hun med et drillende grin og rekte tunge til ham. hun ville altid ha sin vilje ligemeget hvad. om så hun skulle plage og tigge ville hun havde den"drikkes en gang. tror godt jeg kan huske. er ike helt dum i nu da"sagde hun og spiste indu en jordbær med is på. mens hun kiggede nysgerrigt på ham. hun skulle jo lige finde en måde at løbe om hjørnerne med ham på
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 14:52:37 GMT 1
"du kan da bare prøve, dog er det kun lykkes en at gøre det og hende er jeg stadig ikke sluppet af med" sagde han roligt med et skævt smil. Han havde intet imod at lumbi havde ham om sin lille finger for han havde jo hende om sin, men alligevel kunne hun få ham til at gøre meget. "Godt godt og undgå at drikke begge halv dele eftersom der vil ske noget ret træls bag efter, den har nogle bivirkninger" forklarede han roligt selvom det egentlig var sjovere at se bivirkingerne hvis hun ikke vidste noget.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 14:54:52 GMT 1
"jeg hader bivirkninger"sagde hun klagende og kastede en jordbær på ham."hvorfor er der ike nongle eliksir uden bivirkninger du er jo magiker opfind noget imod bivirkninger. som ike gir bivirkninger"sagde hun med et svagt grin og så lidt sur ud da hun pluselig ike havde flere jordbær"jeg spiser for hurtigt"sagde hun så helt enig med sig selv. hun spiste jo en del for hurtigt. og det var sårn set ike serlig godt. og slet ike når det var hendes livradt jordbær med is.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 15:05:27 GMT 1
"Ey ikke smide med maden" sagde han grinende og børstede hans ærme af for jordbær rester "Det kan da ikke man ikke opfinde, for hver ingrediens har jo deres bivirkninger og det er nærmest umuligt at gøre så de ophæver hinanden medmindre man bruger alle de ting der findes i denne verden". Tøsen var jo selv ude om hun spiste for hurtig for hun havde selv smidt det sidste væk så det var jo hendes egen skyld.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 15:09:14 GMT 1
hun rekte tunge til ham og lagde armende over kors"så må man jo bare finde alle gretinser her i verden. det ville være en god ide. en eliksir mod bivirkninger og uden bivirkininger"sagde hun med et grin, og kiggede nuh lidt advarede på ash"men jeg får brug for en forsøgs kanin"sagde hun og kiggede ham lidt an og rystede så på hovet. det ville være spild af god mandfolk og healere. så kom hun på bene og strekte sig så langt hun var. selom hende riben drillede hende lidt sagde hun ike et ord. efter som smerter i hendes øjne bare var og er en iliusion.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 15:18:53 GMT 1
"Held og lykke med at opfinde sådan en jeg fortrækker at lave gifte" sagde han roligt mens han bare betragtede hende stående. "Men nu har du de eliksire du kan bruge medmindre du vil have nogle andre?". Han kunne jo lige så godt forhøre hende lidt omkring ting hun ville have bare så han hurtigt kunne komme tilbage til arbejdet selvom han egentlig ikke gad men der var jo ikke så meget andet lave end det.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 15:21:19 GMT 1
hun tænkte sig godt om før hun rystede på hovet og nakkede eliksirende og så på dem. og så på ham"nixen skal op og lave lidt balade på slottet nu. og du skal sikkert tilbagde til din klods major på hospitalet"sagde hun med et drillende grin. mens hun kiggede lidt på ham med et svagt grin."og det skal nok blive nemt at finde sårn en. smutter da bare ned i kælderen og nakker en af de mennesker dragan piner der nede. hvis der er nongle"lo hun
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 15:29:23 GMT 1
"desuden har du vel også den eliksir jeg efterlod dig sidst til at lave ballade med" sagde han roligt for han regnede lidt med hun ikke havde gidet at bruge den eller så havde hun brugt den og fået et ret godt grin over personen ikke kunne nå at komme på toilet før det flød ud af den. "Men ja tag du bare nogle af jeres fanger de er sikkert også underholdende" grinte han lidt for hun havde jo sikkert mange at vælge imellem.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 15:32:03 GMT 1
hun skar en grimasse"har allerede brugt den. og jeg var ved at dø af grin. den skal du bare lære mig at lave"sagde hun med et grin. og huskede på hvordan ham vagten var nødtil at løbe på wc bare for at nå det. men nåede ingengang 20 skridt væk fra hende."sikkert. selom jeg nok ike bryder mig om at skulle rbuge dem som kaniner men what ever. jeg er ike en engel hele dagen. jeg må da os have lov til at more mig bare en liiiile smule"fniste hun temmeligt barnligt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 15:45:19 GMT 1
"Se den kan jeg sagtens lære dig at lave for den bruger jeg normalt hvis patienter har forstoppelse. du har jo set hvor effektiv den er for at rense ud" sagde han lidt grinende mens han betragtede den kønne unge tøs. "Og nej er du sikkert ikke slaver og fanger er noget man godt må udnytte som man vil, deres liv er jo et helvede i forvejen". Det var tydeligt at hans holdninger var som en fra Darklia selvom han ikke var så krigerisk som alle andre så var han stadig snu og stædig.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 15:48:45 GMT 1
"jeg kan gå med til fanger emn ike slaver. "sagde hun lidt spidst efter som hun havde et blødt punk for slaver. men fanger. der var jo en grund til de var fangere."yay endelig en ting du vil lære mig uden jeg skal være en engel"sagde hun med et grin. og kiggede på ham med et smil."jep den er meget god mod forstoppelse. og mod surre vagter man får tæsk af."sagde hun med et lille savgt grin."jeg brugte den mod den vagt der var så sød og brække mine riben"sagde hun med et svagt grin.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 15:59:05 GMT 1
"Kan finde en anden sjov eliksir hvis du skal lege lidt med nogle af de andre vagter? Har en eliksir der er det modsatte af hade eliksiren men den skal stadig drikkes af 2" sagde han roligt med et lidt lumsk smil for han havde mange sjove ting hun kunne lege med men det var hende selv der skulle få dem til at drikke dem, den del kunne han ikke hjælpe med. "Jeg kan lære dig mange sjove eliksire samt besværgelser hvis du vil bruge dem til at drille folk" han grinte lidt af hende for hun var da underholdende.
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 16:03:47 GMT 1
hun smuttede hurtigt hen foran ham og satte sig på knæ foranham. og kyssede jorden foran hans føder."lær mig det. jeg ville drille de dumme vagter. jeg under kaster mig min overmand"sagde hun temmeligt åndsvagt. men hun syns selv det var sjovt og var faktis meget villig til at lære en del af ham. især nuh hvor han ike kaldte hende for deres højhed. eller nævnte hun var zills datter. "jeg er villig til at lære alt det du vil lære mig."sagde hun så og kom på bene igen med et grin på læberne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Mar 16, 2010 16:12:58 GMT 1
Det var tydeligt at han forsøgte at kvæle et grin men flækkede til sidst af grin over hendes opførelse for det var da sjovt og havde en hvis charme "Ja ja skal nok lære dig det når du har brugt dine nye eliksire og fået helet dine ribben for det kræver du bukker dig ned en del når du skal samle ting op fra jorden" sagde han mere roligt efter han var ved at grine færdig. Han mente intet frækt med det han sagde men det var jo et faktum de skulle bukke sig en del når de skulle samle ingredienser som de skulle bruge i eliksirene.
|
|