|
Post by berus on Feb 17, 2012 22:35:09 GMT 1
"Men det er ikke for at redde liv" sagde han og løftede et øjenbryn og sagde drillende "er du helt sikkert det er gudinden der har sendt dig og ikke fordi du var du ville komme i kontakt med mig" han sagde det kun for at se det ville få hende til at miste koncentrationen og for at se hendes ansigtsudtryk
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 17, 2012 22:42:35 GMT 1
"Ja måske, hvis der kommer betændelse i dine hænder kan det forgifte dit blod og så kan du dø... så hvis jeg stopper det inden det når dertil... så dør du ikke" svarede hun ganske roligt og meget klogt, for det var da ikke løgn. Ved hans næste ord smilede hun "Berus, jeg er fuld af kærlighed, at sige at jeg ikke ved hvad det er vil være det samme som at lyve, men jeg nære ingen af den slags følelser for dig, og det har jeg aldrig gjort for nogen andet levende væsen" svarede hun ganske blidt og uden at miste koncentrationen eller fatningen overhoved.
|
|
|
Post by berus on Feb 17, 2012 23:23:03 GMT 1
Berus stønnede opgivende og rakte sine hænder imod hende og sagde "og du kaldte mig stædig" han lod hende kun lave hans hænder for at blive fri hun ikke skulle blive ved med at tale om dem og sagde i en drillende tone "og nogle ville mene at du er følelseskold og samtidig tror du at du er fuld af kærlighed men jeg er ikke en af dem"
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 18, 2012 16:07:00 GMT 1
Da han rakte hende sine hænder smilede hun glad og tog dem blidt i sine. Hun lukkede kort øjnene og lod fingrene stryge hans hænder ganske blidt mens hun lod sine healende evner forlade sin egen krop og glide over i hans. Det ville ikke gøre ondt, men føles en anelse køligt. Da hun var færdig åbnede hun øjnene og tjekkede hans hænder en ekstra gang, de så fine ud omend der stadig var blod af det gamle på. Ved hans næste ord smilede hun mildt "Jeg plejer tit at vise folk hvor meget fejl de tager... men hvis nogen synes det er der ikke rigtigt meget at gøre ved" svarede hun blidt. At han selv ikke anså hende for kold var vel godt, og det gjorde hende glad at høre.
|
|
|
Post by berus on Feb 18, 2012 17:10:16 GMT 1
Han smilede opgivende og sagde drillende "jo der er en måde du kan blive gift og få en masse børn så vil de fleste mene du er fuld af kærlighed men så skal du bare finde der vil giftes med dig" og blinkede drillende til hende og gik hen til en vandpyt for at få det tørre blod væk
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 22, 2012 18:45:41 GMT 1
Hun smilede skævt ved hans ord, fulgte ham med blikket og brystede svagt på hovedet "Det tror jeg ikke er nogen god ide, ved at gøre som du siger vil jeg nok vise hvor lidt kærlighed jeg har i mig... at have en mand og børn er et ansvar, og med mit arbejde og position er det ikke let at være en god hustru eller moder" svarede hun ærligt og blidt.
|
|
|
Post by berus on Feb 22, 2012 19:14:30 GMT 1
"Det er rigtigt hvad du siger men nogle af de gamle og stive nakker vil stadig mene det og de ville nok mene du skulle blive hjemme hos din mand og børn" sagde han han så på hende han fortalte bare hvad nogle mente hvad hun skulle gøre og så var de meget ligeglade med hvad hendes arbejde var
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 22, 2012 19:31:25 GMT 1
Hun lo en mild latter ved hans ord "Berus, jeg bor i himlen, der er tingene anderledes. Jeg behøver ikke tage stilling til folks meninger for jeg er her kun for at sprede tryghed, fred og ro... det er hvad jeg er skabt til" svarede hun blidt og venligt idet hun kort vendte blikket mod himlen, en brise fik hende til at sitre svagt og lgede med både hår og kjole.
|
|