|
Post by Karou on Nov 28, 2020 21:33:14 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og hun kyssede ham på munden og hun sagde til ham. ”Jeg kan også godt lide dig, men du sårede mig med det du sagde før da vi spiste. Jeg kan heller ikke lade være med at kysse og røre ved dig, og jeg er enig i at det sjov vi havde sammen var sjovt. Jeg vil også gerne have mere af dig, men jeg vil ikke dele dig med andre. Men der er nødt til at være en grænse for, hvor meget og hvor mange gange, at vi skal gøre det sammen da vi kun har været her og nede og spise. Jeg kan også godt lide dig, og jeg ønsker heller ikke, at gøre det mod din vilje eller at gøre dig ondt.” Hun følte hans kys på hendes hals og hans kærtegn på hendes bryster uden på hendes kjole, det var tydeligt at han ikke kunne holde fingrene fra hende og hun stønnede lidt, imens hun lod ham gøre det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2020 22:04:11 GMT 1
Han lænede sig tættere ind til hende og kyssede hende dybt og i godt stykke tid samtidig med at han skubbede hende ned i sengen så han var over hende og sagde ”men det er som jeg ikke har fået mad og vand i uger du er den største og smukkeste vandmelon og du siger jeg kan kun spise lidt af den” han blev ved at kærtegne hendes ene bryst med den ene hånd men den anden gik under hendes kjole tage af kærtegne hendes anden bryst direkte uden den irriterende kjole imellem han lod bevidst være med at sige at hun ikke var den eneste som havde den effekt på ham og sagde ”ja det er derfor jeg vil have denne dag bare for sjov imellem os to så jeg føler ikke at jeg er nødt at gå til andre for det ikke tager overhånd jeg gør det imod din vilje bare i dag fuld med vores leg det behøver ikke at være den samme leg som i morges bare vi er tæt på hinanden så kan gøre andre ting i morgen” han vidste ikke hvad han selv gjorde og det var nemt at se på ham at han lige ved at tabe den kamp mod hans lyst for hende det var som om at personen Griffith var væk og dyren Griffith havde taget over
|
|
|
Post by Karou on Nov 29, 2020 13:47:38 GMT 1
Karou kyssede ham dybt igen på munden, imens hun lagde sig ned på sengen og hun stønnede lidt mens hun følte hans kærtegn. Hun kiggede på ham og sagde til ham. ”Undskyld, men sammenligne du mig med en vandmelon?” Hun kiggede på ham, imens hun nød hans kærtegn og hun vidste godt, at hun ikke var hans eneste kvinde, hvilket gjorde hende lidt trist. Hun sagde til ham. ”Ja det ved jeg godt, men jeg ved godt jeg ikke er den eneste kvinde i dit liv og det gør mig lidt trist.” Hun kyssede ham blidt på hans læber og hun sagde til ham. ”Men jeg vil gerne gøre det med dig og jeg vil heller ikke gøre det mod din vilje heller. Men hvis vi gør det, så skal du lytte til mig og du skal love mig, at fra i dag og i fremtiden har du ikke elskov med andre end mig.” Hun kiggede på Griffith og hun kyssede ham på hans læber, imens hun tog hans tøj af ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 29, 2020 14:13:00 GMT 1
”det var den eneste frugt som jeg kender som passer ind” sagde han undskyldende han vidste ikke så meget om frugter så han havde taget den som passede bedste ind i den sammenhæng og han begyndte at hive hendes kjole af tog begge deres tøj og kastede dem i et hjørne og sagde ”hvis du lover at gøre det med mig når jeg spørger dig at gøre det så lover jeg kun at gøre det med dig og kun dig” og han kyssede hende dybt på hendes læber han havde ikke rigtig tænkt sig at holde den løfte men så længe hun var en dagsrejse fra ham ville hun være den eneste han ville være sammen med og ingen andre det var ikke fordi han kunne lide at gøre hende trist men der var bare noget i ham som sagde hun var bare grådige for bare at have ham helt for hende selv men kysse hende på munden og langsomt kyssede han sig ned mod hendes ene bryst
|
|
|
Post by Karou on Nov 29, 2020 15:33:14 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og hun sagde til ham. ”Ok Griffith. Jeg tilgiver dig.” Hun kyssede ham blidt på hans læber, imens hun lod ham tage tøjet og hun sagde. ”Jeg lover dig det, når du er meget trængende, men ikke før, men jeg kan love dig at jeg vil prøve at gøre det sammen med dig morgen og aften. Men jeg ved godt, at du ikke vil holde dit løfte til mig.” Hun kyssede ham dybt på hans læber. Hun ville ikke gøre ham trist, men der var noget i hende som sagde at han kun havde sagt det til hende for at komme til at have sex med hende. Hun kyssede ham på munden og hun stønnede lidt, imens hun følte hans kys ned til hendes ene bryst.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 29, 2020 15:50:12 GMT 1
Griffith så op til hende og sagde ”og jeg lover dig jeg gør det kun med dig så længe du er en dagsrejse fra hinanden” han mente det han sagde han kunne virkelig godt lide Karou og ikke kun for at have sex med hende men også være omkring hende uden at gøre det men at stoppe helt at være sammen med andre kvinder bare fordi hun ville have ham for hende selv var lidt for langt i hans øjne men så længe hun var tæt nok på ham ville han overholde den løfte så han blev ved med at kysse hendes ene bryst og hans hænder begyndte at kærtegne hendes bagdel så hun var klar til at have lidt sjov med ham og sagde i hvad han troede var i forførende tone ”er du klar til anden omgang”
|
|
|
Post by Karou on Nov 30, 2020 15:00:32 GMT 1
Karou kiggede ned på ham og sagde. ”Ok. Det kan jeg godt love dig, da jeg altid vil være i nærheden af dig, da vi jo er partnere med hinanden nu. Så det bliver nemt at holde det løfte. Men kun hvis du lover, at du stopper helt med at være sammen med andre. Medmindre vi en dag gerne vil have flere personer sammen med os, når vi har elskov med hinanden? Men det tror jeg ikke.” Hun mente det hun sagde, da hun virkelig godt kunne lide Griffith at være sammen med ham. Hun følte hans kærtegn og hun stønnede lidt, imens hun sagde til ham. ”Det er tredje omgang, men som jeg sagde til dig, så vil jeg give dig et håndjob og måske andre ting, men jeg må se hvordan det går, da jeg ikke har det så godt.”
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 30, 2020 15:35:16 GMT 1
”Okay jeg lover det” sagde han en smule henkastet han var langt væk at nyde at hendes krop så han tænkte ikke så meget over hvad han sagde ja til hans fornuftige side ville bare have som nydelse fra Karou og det hjalp slet ikke det lød som om hun ville blive glad af det og den frække side hørte at han kunne hive en anden kvinde med sig så længe han kunne overbevise Karou til at have en mere med og han havde overbevist hende før så han burde kunne gøre det igen nemt så han kyssede op fra hendes bryst og til hendes mund og kyssede hende dybt på munden og sagde ”så vis mig hvad du kan gøre smukke” det var tydeligt i hans øjne var deres samtale var over og ville bare have sjov med hende
|
|
|
Post by Karou on Nov 30, 2020 16:52:26 GMT 1
”Ok. Jeg tager dig på dit ord, men jeg tror ikke, at du har hørt hvad jeg sagde til dig.” Sagde hun. Karou kiggede på Griffith, imens hun følte hans kærtegn og hun kyssede ham dybt hans mund og hun sagde til ham. ”Det skal jeg nok gøre, når du hører efter hvad jeg siger til dig og du er mere nærværende og interesseret i mig og kun mig og ikke kun med dine lyster.” Hun rejste sig op og tog tøj på, før hun gik ud af døren og ned til Sandra.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 30, 2020 17:16:59 GMT 1
Griffith kiggede forvirret på Karou tage tøj han kunne ikke forstå hvorfor hun tog tøjet på de skulle lige til at have sjov sammen så hvorfor tog hun tøj på igen og det tog ham et par minutter efter hun var gået før han fattede hvad hun sagde og slog væggen lige ved siden af sengen virkelig hårdt så det ikke kun efterlod et mark på væggen men også et par sår på hans fingre hvorfor kunne hun ikke bare være glad for at han legede med ideen at kun at være sammen med hende han havde sådan en stor lyst til at tage hende til en hytte hans familie ejet og holde hende fanget der og gøre alt hvad han havde lyst til at gøre med hende til hun ville gøre hvad som helst han sagde lige meget hvad det var men samtidig ville han ikke gøre hende ondt så han blev bare siddende i sengen til han fik presset sin vrede ned så han gjorde intet han senere ville fortryde
|
|
|
Post by Karou on Nov 30, 2020 18:10:48 GMT 1
Karou kiggede rundt imens hun gik ned til Sandra. Hun havde lidt dårlig samvittighed over at gå fra Griffith på den måde, men han havde selv været udenom det. Hun ville gerne være sammen med ham, men hun ville ønske at han var lidt mere som de folk hun så på gaden, der holdte i hånd og manden gav sin udkårne blomster og de gav ting til hinanden og kun havde øjne for hinanden og ville være sammen med hinanden. Hun vidste godt, at det måske var for meget, at bede om fra hans side. Hun kiggede på Sandra med et lille smil på læben, imens hun klappede hende på halsen før hun ordnede hendes bås og gav hende mad og vand, som hun kiggede på at Sandra indtog, imens hun børstede hende og gjorde hende klar til en ridetur da hun tænkte at den friske luft ville gøre hende godt lige nu.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 30, 2020 18:22:31 GMT 1
Griffith viste ikke hvor langt tid havde gået da han fik kontrollen over den selvom han måtte have slået væggen et par gange mere før han havde fået den pressede helt ned men han kunne slet ikke forstå hvad Karou ville have at ham han var villig til at give hende så meget dele deres betaling for deres jobs selvom han burde have taget det alt sammen så han kunne hurtigere komme ud af gæld han var parat til at kun være med hende så længe hun var en dagsrejse fra ham hvis hun havde sagt det til hans far ville han grine af hende og gjort hvad han havde lyst med hende hvorfor kunne hun bare blive glad de ville rejse en del sammen alene sammen hvor hun kunne have ham selv helt for hende selv
|
|
|
Post by Karou on Nov 30, 2020 18:42:03 GMT 1
Karou kiggede på Sandra med et lille smil på læben, imens hun klappede hende på halsen før hun kom op i hendes saddel og hun red en lille tur rundt i byen sammen med Sandra og hun nød den friske luft godt i hendes lunger og hun var blevet en smule gladere og i bedre humør end hun var det før. Hun kiggede rundt med et smil på læben, imens hun betragtede folk rundt omkring i byen, imens hun red Sandra, imens hun prøvede på ikke at tænke så meget på Griffith.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 30, 2020 18:54:13 GMT 1
Griffith begyndte langsomt at tage sit tøj på igen han kunne ikke lade være med at tænke Karou kunne hun faktisk lide ham eller var hun bare interesseret i at blive en grevinde ved at blive gift med ham det ville forklare hvorfor hun ikke ville have at han var sammen med andre hvis hun var den eneste med hans barn var det nemmere for hende at overbevise andre af de skulle giftes men samtidig var hun så sød og blid mod ham ingen gang hans egen mor havde været så sød og blid mod ham men igen hvorfor kunne hun ikke lide ham som han var og da han havde fået alt sit tøj på igen lagde han sig på sengen og hans tanker kørte i cirkler fra Karou kunne lide ham til Karou ikke kunne lide ham igen og igen
|
|
|
Post by Karou on Nov 30, 2020 19:02:24 GMT 1
Karou kiggede rundt med et lille smil på læben, imens hun red Sandra og hun tænkte at hun ville købe en lille ting til Griffith som en undskyldning for at hun bare gik fra ham, men hun vidste ikke hvad hun kunne give ham? Hun vidste, at han var interesseret i hendes krop, men hvad kunne hun give ham? Hun vidste godt, at hun måske havde stillet for store krav til ham måske. Hun kiggede rundt på de forskellige boder, imens hun tænkte på hvad han ville kunne lide, og på hvor meget hun elskede ham uanset om han havde en titel eller ej.
|
|