|
Post by Karou on Dec 2, 2020 18:09:57 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham og hun sagde til ham. ”Ja det er den min herre.” Hun smilede til ham og hun løftede hendes krus op for at skåle med ham. ”Skål Griffith.” Hun slog kruset mod hans og hun tog en tår af hendes krus. Hun kunne godt lide vinen, og hun kunne også godt lide den måde, at Griffith var mod hende lige nu også.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 2, 2020 18:22:07 GMT 1
Griffith smilede til hende imens han hældte op i sit kros og løftet den op så han kunne slå sit kros til hende ”Skål Karou” og tog en tår af vinen han havde bestemt rat i den var ikke særlig god men nok det bedste de kunne få så han lagde en arm om hende og sagde en smule nysgerrig ”ren nysgerrig når jeg har betalt min gæld at hvad vil du så gøre når jeg ikke kan rejse rundt så meget hvad vil du så gøre” det var ret tydeligt at han var nysgerrig over hvad hun faktisk ville gøre når den tid kom eller hvad hun havde tænkt sig at gøre til den tid
|
|
|
Post by Karou on Dec 2, 2020 19:11:05 GMT 1
Karou kiggede på Griffith med et smil på læben og hun tog en tår af hendes krus og hun sagde til ham. ”Jeg ved ikke, men jeg ville gerne være gift med dig og have et godt liv sammen med dig, Griffith uanset hvor vi er i verdenen, men vi kunne også tage på eventyr med hinanden. Men hvad tænker du Griffith?” Spurgte hun og kiggede på ham med et smil på læben, før hun tog endnu en tår af hendes krus.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 2, 2020 19:23:34 GMT 1
Griffith sad og kiggede ud i luften et godt stykke tid og sagde ”jeg ved det ikke” og der var ingen tvivl om han mente det først og fremmest fordi han viste det kunne nemt tage ham otte til ti menneske generationer før han kunne have betalt den af og det var medregnet jobs han kunne tage med Karou som han ikke kunne have klaret alene og indkomsten fra hans jord men også fordi det hun sagde lød godt men han vidste også hvis han gjorde det kunne han ikke være sammen Adelia og hvis han var sammen med vilde Karou nok ikke ville være sammen med ham han indså at han ville gerne leve med begge og ville være ret trist hvis han kun kunne være sammen med den ene af dem så han hældte alt vinen i sit kros i sig og hældte mere op i den og kyssede Karou på kinden og sagde ”vil du have mere at drikke gode frøken”
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 11:39:12 GMT 1
Karou kiggede på Griffith imens hun følte sig en smule trist over hans svar, men hun accepterede det og prøvede at skjule det for ham og hun sagde til ham. ”Ok.” Hun drak alt vinen fra hendes krus og hun sagde til ham. "Ja tak min gode herre.” Hun kiggede på ham med et smil på læben, imens hun rakte hendes krus mod ham så han kunne hælde noget mere vin op til hende. Hun kunne godt mærke lidt, at det var en stærk vin, men det var også første gang i hendes liv, at hun drak vin.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 11:58:09 GMT 1
Griffith smilede til hende imens han hældte vin op i hendes kros og han kunne godt for blev lidt ked af det så han stillede flasken på bordet og lagde en arm om hende og kyssede hende på kinden og sagde for at hjælpe hendes humør ”men min familie historie med planer fra fremtiden er det nok bedst at jeg ikke planer ting alt for lang ude i fremtiden ellers ville vi ikke have mødt hinanden” og han tog en tår at sit kros hans halvbror havde tænkt siger i sin tid at hvis hans plan havde virket at han skulle blive gift med en eller anden adels datter og tage sig den ø han havde prøvet at invadere så ham og Karou ville have nok aldrig mødt hinanden
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 12:11:58 GMT 1
Karou kiggede på Griffith med et smil på læben og hun sagde til ham. ”Ja det har du ret i, Griffith.” Hun kyssede ham blidt på kinden og hun tog en tår af hendes krus. Hun var glad for at han prøvede at muntre hende lidt op igen, da det ikke var så tit at det skete. Hun kiggede på ham med et bedre humør og hun smilede glad til ham, fordi hun var sammen med ham og hun tog endnu en tår fra hendes krus og hun begyndte at nynne en melodi med et smil på læben.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 12:28:00 GMT 1
Griffith smilede da Karou begyndte at nynne han kunne godt lide at hun gjorde det og tog en tår at sin vin og han var meget sikker på at den var ikke særlig god eftersom hun var ikke virkede ikke særlig fuld normalt ville en som havde samme erfaring med alkohol som hende ville være ret fulde efter deres første glas så det var ikke unormalt at folk tønder den med vand og han tog endnu en tår fra sit kros og med hans frie hånd begyndte let at kærtegne hende på siden af hendes mave bare for at se at hun var okay med det og ellers bare nyde hendes nynne
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 13:12:40 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og smilede til ham, imens hun nynnede fortsat på melodien med hendes krus i hånden og hun følte sig fuld af vinen. Hun kiggede på ham med et smil på læben, imens hun lod ham kærtegne hende på siden hendes mave med hans hånd og hun tog en tår mere af vinen og hun fortsatte med at nynne glad med på melodien.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 13:34:32 GMT 1
Griffith blev ved med at smile til Karou og blev ved med at kærtegne hende og tog en tår at sin vin og begyndte at kysse hende på hendes hals så han ikke forstyrre hendes nynne han følte godt at Karou var her sammen med ham og han ville prøve at give hende den samme gode følelse til hende men han vidste kun en måde at give den til en anden var ved kærtegn så han begyndte med hans frie hånd af kærtegne mere af hendes krop han vidste ikke hvordan hun ville reagere på det og han var lidt bange for han gjorde noget dumt
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 14:41:39 GMT 1
Karou blev ved med at smile til Griffith, imens hun fortsatte med at nynne glad for at være sammen med ham. Hun drak fra hendes krus og hun lod ham kærtegne hendes krop, imens han kyssede hende på hendes hals. Hun kiggede på ham med et smil på læben og hun nynnede fortsat hendes lille melodi glad og lykkelig for at være sammen med ham i hans selskab. Hun begyndte at synge lidt. ”Min elskede jeg er kun til for dig i kærlighedens spil. Er det mig du er til for i dit liv? Er det mig du vil gøre til din lykkelige viv? Min elskede skat.” Hun smilede glad og lykkelig og hun tog endnu en tår fra hendes krus.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 16:04:39 GMT 1
Griffith tog en tår fra sin kros han nødt bare at være tæt på hende selvom han gerne ville være tættere på hende en de allerede var men han blev en smule forvirret af hendes sang han troede hun prøvede at sige noget med det hun synge men han kunne bare ikke regne ud hvad hun mente med det så han stillede sit kros på bordet og begyndte at kysse og kærtegne hende mere intens og med begge sine hænder end før han håbede på hun snart ville have sjov med ham han ville bare give hende mere den gode følelse end han allerede gav hende
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 17:18:15 GMT 1
Karou drak det sidste vin fra hendes krus og hun kiggede på Griffith og smilede til ham. Hun nød at være tæt på ham selvom hun følte sig en smule træt og fuld af vinen og hun havde hovedpine. Hun kiggede på ham med et smil på læben og hun kyssede ham på hans læber, imens hun følte hans kys og kærtegn. Hun kiggede på ham og hun sagde til ham. ”Undskyld, men jeg vil høre om det er i orden med dig, at vi ikke har sjov? Da jeg ikke har det så godt efter alt det som vi har drukket sammen med hinanden og jeg har hovedpine. Og jeg er øm efter vores sjov sammen.” Hun kiggede på ham med et undskyldende blik.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 3, 2020 17:33:56 GMT 1
Griffith blev lidt ked af hun ikke havde lyst til have sjov sammen så han kyssede hende på munden og kærtegnede hendes bryster og sagde ”jeg har hørt af have sjov hjælper på hovedpine men det er okay hvis du ikke har lyst til det men du skylder” og han kyssede hende igen på munden og drak det sidste af vinen i sit kros sat prop på flasken der var stadig en del i den og løftede Karou op og bar hende over til sengen og lagde hende forsigtigt i den og sagde ”hvis du er en god frøken så sover du her så vil jeg finde os et opgave imellem tid okay” og han kyssede hende igen på munden
|
|
|
Post by Karou on Dec 3, 2020 17:47:18 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og hun kyssede ham tilbage igen på munden og hun kiggede på ham imens hun rødmede lidt på grund af hans kærtegn og hun sagde til ham. ”Ok. Det ville jeg gerne, men jeg tror det er bedst at jeg hviler mig lidt. Men hvad mener du, at jeg skylder dig?” Hun kyssede ham igen på munden og hun kiggede på ham med et smil på læben, imens han løftede hende over i sengen og hun sagde til ham. ”Ok. Det skal jeg nok gøre, men det er ved at være mørkt udenfor er du sikker på, at det ikke er bedre at vente til i morgen?” Hun kyssede ham igen dybt på hans mund og hun kiggede på ham med et smil på læben, imens hun lagde sig ned på sengen.
|
|